Terminal cu 8 porti de imbarcare si legatura cu Autostrada Bucuresti-Ploiesti. Cum se transforma Aeroportul Otopeni
Romania isi largeste portile catre lume. Autoritatile din domeniu intentioneaza sa deschida noi aeroporturi si sa le extinda pe cele existente. Estimarile arata ca numai pe Otopeni numarul de pasageri va creste anul viitor cu o jumatate de milion. Ca sa evite aglomeratia, la inceputul lunii viitoare responsabilii vor deschide un nou terminal de plecari.
Cei care vor intra in noul terminal vor fi uimiti de spatiul generos oferit de investitia de peste 50 de milioane de euro. De altfel, aglomeratia de pe aeroport va disparea in conditiile in care companiile aeriene vor avea la dispozitie 52 de noi ghisee de chek-in.
Noul terminal va avea aproape 20 de mii de metri patrati si 8 porti imbarcare. Practic, se dubleza capacitatea aeroportului.
Pentru noul terminal, autoritatile mizeaza si pe sisteme inovative. De pilda, cel care ne va sorta si verifica bagajele va fi complet autonom, iar viteza de lucru va creste: 3.600 de valize vor trece intr-o singura ora pe aceste benzi.
Nu a fost uitata nici siguranta. Un bagaj care li se pare suspect angajatilor aeroportului va fi verificat si de un computer tomograf care ofera imagini 3D asupra continutului.
Dar nu este singura extindere a aeroportului pe care o au in vedere cei din Ministerul Transporturilor. Pana in 2020 acesta ar trebui sa fie legat de autostrada Bucuresti-Ploiesti.
In 2013, 8 milioane de pasageri vor trece prin Otopeni. De asemenea, pe aeroportul din Brasov firma care a castigat licitatia a inceput deja lucrarile, iar pe aeroportul din Adunatii-Copaceni santierul ar putea fi deschis pana la sfarsitul anului.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS