Directorul Aeroporturi Bucuresti, demis dupa scandalul privind siguranta pe Otopeni
Directorul general al Aeroporturi Bucuresti, Cornel Poterasu, a fost inlocuit vineri de la conducerea companiei, de catre ministrul Transporturilor, ca urmare a scandalului privind siguranta celor care tranziteaza aeroportul Otopeni, izbucnit dupa uciderea unei turiste japoneze.
Interimatul conducerii companiei este asigurat de Cristinel Smadu, pana in prezent director in Aeroporturi Bucuresti, au declarat surse din Ministerul Transporturilor, citate de Mediafax.
Aeroporturi Bucuresti administreaza aeroporturile Henri Coanda Otopeni si Aurel Vlaicu Baneasa.
In urma cu doua saptamani, o japoneza de 20 de ani a fost acostata in aeroportul din Otopeni, urcata intr-un taxi si dusa pana la marginea unei paduri din Corbeanca, unde a fost talharita si ucisa.
Suspectul principal in acest caz este un tanar din Ilfov care ar fi comis anterior mai multe infractiuni cu violenta, inclusiv un alt omor.
Vineri, reprezentantii autoritatilor s-au intalnit la Ministerul Transporturilor pentru a discuta despre imbunatatirea masurilor privind siguranta pasagerilor si implementarea unor masuri eficiente pentru prevenirea savarsirii infractiunilor la aeroportul Henri Coanda.
Autoritatile au decis ca aeroporturile si garile mari sa fie patrulate permanent de echipe mixte, formate din politisti si jandarmi, care, alaturi de restul structurilor cu atributii de paza, sa supravegheze inclusiv activitatea taximetristilor din zona. Totodata, au avut loc controale privind taximetria.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS