Taxe pe autostrazile Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Constanta
Taxarea pe autostrazile Bucuresti-Pitesti (A1) si Bucuresti-Constanta (A2) ar putea fi introdusa din 2015, la inceputul lucrarilor de reabilitare, sau din anul urmator, dupa finalizarea acestora, a declarat Narcis Neaga, director general al CNADNR.
Intretinerea celor doua autostrazi este parte a unui proiect de concesiune, alaturi de constructia centurii Sud a Bucurestiului.
"Incepand din acest an, undeva in toamna, putem vorbi despre un partener privat care se va ocupa de sistemul de taxare. Implementarea unui nou sistem de taxare face parte din proiectul de concesiune", a spus Neaga la ZF Construction & Infrastructure Summit '14.
Seful CNADNR a afirmat ca lucrarile de reabilitare a celor doua autostrazi ar putea incepe in primavara anului viitor.
"Noi am sugerat sa inceapa taxarea dupa finalizarea reabilitarilor", a spus Neaga.
Pe de alta parte, directorul general al CNADNR a aratat ca, in opinia sa, in prezent nicio autostrada din Romania nu poate fi finantata doar din taxe, tinand cont de valorile de trafic.
"Nicio autostrada din Romania nu se sustine din trafic, la acest moment, in 2014. Avem prognoze de trafic pentru 2020, 2025", a spus el.
CNADNR a primit la finele lunii februarie 2013 candidaturi de la companii straine precum Strabag, Vinci, Aktor si Astaldi sau romanesti, printre care Tehnostrade, Spedition UMB si Euro Construct Trading'98, pentru atribuirea contractului de concesiune de lucrari publice privind proiectarea, constructia, finantarea, operarea si intretinerea Autostrazii de Centura Sud a municipiului Bucuresti si operarea si intretinerea autostrazii Bucuresti-Constanta si a autostrazii Bucuresti-Pitesti.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS