Tarom ar putea achiziționa o aeronavă de lux, capabilă să zboare peste Atlantic. Ce va face cu ea operatorul de stat
Tarom
Tarom ar putea avea în flotă o aeronavă nouă, destinată segmentului ultra-premium, au declarat oficiali ai companiei, citați de Agerpres.
"Studiem piaţa pentru integrarea în flotă a unei aeronave destinate unui segment special de piaţă, segmentul ultra-premium. Va fi vorba despre o aeronavă nouă, cu maximum zece locuri, customizabilă, capabilă să zboare peste Atlantic, echipată cu cele mai noi tehnologii disponibile pe piaţă", au precizat reprezentanții companiei.
Acesta ar fi primul avion de acest fel al companiei de stat și ar putea costa 20-30 de milioane de euro. Aeronava ar putea fi ănchiriată oamenilor de afaceri sau oricui își va permite.
Recent, Tarom a semnat contractul pentru achiziţia a cinci dintre cele mai performante aeronave Boeing, semnarea comenzii ferme având loc la Târgul aviatic Farnborough International Airshow, evenimentul aerospaţial al anului din Europa.
Tarom şi Boeing au semnat pe 16 iulie contractul pentru preluarea a cinci aeronave 737 MAX 8. Modelul este unul dintre cel mai bine vândute ale producătorului Boeing, cele cinci aeronave 737 MAX 8 care vor intra în flota Tarom, fiind construite special pentru acest contract.
Aeronavele 737 MAX 8 încorporează cea mai avansată tehnologie Boeing şi cele mai noi motoare CFM Internaţional LEAP-1B. De asemenea, acestea sunt dotate cu Boeing Sky Interior, care oferă compartimente mai mari şi alte facilităţi pentru a spori confortul pasagerilor.
Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României a fost înfiinţată în 1954, îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi este membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010. Compania naţională operează peste 50 de destinaţii proprii şi destinaţii deservite de partenerii code share.
Mai multe despre:
#Tarom#avion de lux
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS