Sistem informatic de plata la trecerea podurilor peste Dunare, intre Fetesti si Cernavoda, de vineri. Care este tariful si cum poate fi achitat
Tarifele de trecere pentru utilizarea podurilor peste Dunare, intre Fetesti si Cernavoda, vor fi incasate, de vineri, printr-un sistem informatic similar celui care se utilizeaza pentru rovinieta, solutia vizand fluidizarea traficului, a anuntat Ministerul Transporturilor.
Ministrul Ioan Rus a semnat marti un ordin privind stabilirea tarifului de trecere inregistrat prin intermediul sistemului informatic de emitere, gestiune, monitorizare si control al rovinietei (SIEGMCR).
Trecerea prin statia de taxare se va efectua pe trei benzi pe sens, din care benzile 2 si 3 vor fi cu trecere libera, fara bariere, iar banda 1 (de la marginea din dreapta) va fi in continuare cu bariera si numai pentru plata cash.
Tariful poate fi achitat inaintea trecerii sau cel tarziu pana la ora 24 a zilei urmatoare trecerii.
Tarifele pot fi achitate la distribuitorii autorizati de CNADNR: prin sms la numarul 7577 (Orange, Telekom, Vodafone, DigiMobil), respectiv in statii de distribuire a carburantilor auto (OMV, Petrom, Rompetrol si Mol).
Pentru achitarea tarifului de trecere la statiile de carburanti se recomanda prezentarea certificatului de inmatriculare al vehiculului.
"Plata prim sms se poate efectua numai pentru o singura trecere si se taxeaza in conformitate cu termenii si conditiile operatorilor de telefonie mobila. Trecerea vehiculelor pentru care exista abonamente preplatite eliberate sub forma de tichete pana la intrarea in vigoare a tarifelor electronice de trecere se va efectua numai pe banda 1. Controlul se va efectua prin intermediul camerelor video care inregistreaza numarul de inmatriculare si care va fi verificat in sistemul electronic al platilor", anunta MT.
Tarifele sunt cuprinse intre 13 si 91 lei, iar amenzile de la 130 la 910 lei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS