Ryanair zboară cu avioanele goale. Operatorul reduce la 40% capacitatea de transport și cere un sistem de restricţii coordonat în UE
Ryanair
Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, a anunţat vineri că a fost forţat să-şi reducă din nou capacitatea în octombrie şi ar putea fi nevoit să procedeze la fel pe durata sezonului de iarnă, dacă guvernele UE nu-şi vor atenua restricţiile de călătorie.
Operatorul aerian irlandez a informat că va zbura cu aproximativ 40% din capacitatea cu care a zburat în octombrie 2019, faţă de planul iniţial de 50%.
"Dacă actualele tendinţe şi gestionarea greşită de către guvernele UE a revenirii călătoriilor aeriene vor continua, atunci reduceri similare ale capacităţii ar putea fi necesare pe durata sezonului de iarnă", a precizat un purtător de cuvânt al Ryanair, potrivit Agerpres.
Compania a cerut implementarea rapidă a unui sistem de restricţii coordonat la nivelul UE.
Operatorii aerieni din Europe susţin că lipsa unui sistem de restricţii coordonat şi a unor reglementări comune de carantină afectează redresarea industriei aeriene, afectată semnificativ în urma pandemiei.
Săptămâna trecută, Ryanair şi-a redus la 50 de milioane ţinta de pasageri în anul financiar care se va încheia anul viitor, de la 60 de milioane anunţată în iulie.
În anul financiar 2020, compania a transportat 149 de milioane de pasageri.
Acum, Ryanair se aşteapă la 50 de milioane de pasageri în anul financiar care va încheia la 31 martie 2021, a explicat directorul general Michael O'Leary, criticând modul în care guvernele gestionează în acest moment criza provocată de pandemia de coronavirus.
Şi preţul biletelor va fi de asemenea "redus semnificativ", a precizat şeful Ryanair, care se aşteaptă ca sezonul de iarnă din 2020 "să fie un eşec". În perioada iernii, numărul de pasageri ai Ryanair ar urma să fie de aproximativ cinci milioane, a previzionat O'Leary. Acesta a adăugat că firma vrea să închidă mai multe baze şi să-şi reducă activitatea în ţările unde pandemia nu este sub control.
Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa după numărul de pasageri, opera 21 de rute de pe aeroporturile din România, respectiv Bucureşti şi Craiova.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS