Romanii din nordul tarii, care vor sa ajunga mai repede pe litoral, ar putea sa-si vada visul implinit peste doi ani
Oficialii au de gand sa largeasca ultima bucata din centura Capitalei, care va fi si cea mai scumpa. Fiecare kilometru din cei 11 renovati va costa aproape 4 milioane de euro. Banii se vor duce pe exproprieri, dar si pe amenajarile suplimentare din zona.
Multi dintre cei care vin din nordul tarii si vor sa-si continue drumul spre mare prefera sa traverseze Bucurestiul si sa stea la toate semafoarele decat sa mearga, asa cum se intampla in orice capitala europeana, pe centura.
De ce se intampla asa? Soferii vin cu 70 de kilometri la ora pe DN1, continua cu aceeasi viteza pe centura renovata si se proptesc in zona Voluntari, pe o bucata cu o singura banda pe sens, plina cu gropi. E o portiune de 11 kilometri care a ramas nemodernizata.
Centura largita va traversa mai multe curti si case, iar operatiunea va inghiti cel putin 4 milioane de euro pe kilometru. Exproprierile vor fi multe, desi portiunea de drum e foarte scurta.
In total, cei 11 kilometri vor costa peste 40 de milioane de euro. Adica, pentru fiecare kilometru, Compania Nationala Autostrazi si Drumuri va plati 4 milioane de euro. Cu aproape 25% mai mult decat un kilometru din bucata de centura renovata deja.
"Diferenta de pret dintre cele 2 sectoare rezulta din complexitatea lucrarilor de arta, amenajari de intersectii si iluminat pasaje". (sursa: CNADNR)
Lucrarile de arta, adica pasajele, podurile, intersectiile, dar si largirea pana la doua benzi pe sens vor incepe in martie si ar trebui sa dureze un an si 3 luni.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS