Romania ajuta la construirea celui mai mare pod rutier din lume. Cum se ridica un gigant de 3 mld. de dolari, care va lega Europa de Asia peste stramtoarea Bosfor
Compania Grup Servicii Petroliere (GSP), controlata de omul de afaceri Gabriel Comanescu, participa cu o macara maritima la constructia celui mai mare pod rutier din lume, peste stramtoarea Bosfor din Turcia, proiect evaluat la 3 miliarde de dolari.
Potrivit unui comunicat al companiei, macaraua maritima GSP Neptun a fost angajata in acest proiect de compania Hyundai Engineering & Steel Industries, constructorul turnurilor laterale, tablierelor si al cablurilor de suspensie ale podului, potrivit unui comunicat al GSP.
Podul peste stramtoarea Bosfor, denumit Yavuz Sultan Selim, va fi cel mai lat din lume, cu o latime de 59 de metri, si va fi al treilea care leaga partea asiatica de cea europeana a metropolei Istanbul.
Cel de-al treilea pod peste Bosfor va avea si cei mai inalti piloni laterali din lume, de 322 de metri.


Podul, cu o lungime totala de 2,1 kilometri, va fi inaugurat in 29 octombrie 2015 si va costa 3 miliarde de dolari, se mai arata in comunicat.
GSP furnizeaza servicii integrate pentru industria offshore de petrol si gaze, in sectoarele de foraj marin, constructii marine, constructii hidrotehnice, transport marin, servicii de salvare si cautare pe mare, interventie in caz de poluare si instruire.


Compania opereaza o flota de 13 nave de asistenta si aprovizionare, 8 platforme mobile de foraj marin, 10 nave multifunctionale, 3 nave de constructii marine si 2 macarale plutitoare de mare tonaj.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS