Pentru inceput, Boeing si Samsung Electronics vor incepe dezvoltarea de tehnologii avansate pentru display-uri si retele wireless, pentru a oferi pasagerilor mai multe optiuni de divertisment si comunicare cu cei de la sol, anunta Samsung intr-un comunicat.

Totodata, cei doi giganti vor sa creasca productivitatea angajatilor operatorilor aerieni, cu ajutorul dispozitivelor Samsung, dar si solutiilor mobile de tip Hand-held si altor produse IT.

„Comunicatiile de la bordul aeronavelor si retelele wireless sunt elemente cheie pentru experienta de zbor a pasagerilor, iar contactul echipajului de la bord cu cel de la sol este vital pentru eficienta operationala a liniilor aeriene pe timpul zborului”, a declarat Larry Schneider, vicepresedinte in cadrul diviziei de dezvoltare de produse al Boeing Commercial Airplanes.

„Industria aeronautica este unul dintre cele mai complexe si sofisticate domenii de afaceri, cu milioane de pasageri si angajati care trec zilnic prin sistemul aviatic, in deplina siguranta. Vom pune la dispozitia uneia dintre cele mai importante companii aeronautice expertiza noastra in tehnologii media si de informatie, pentru o experienta mai bogata pe timpul zborului”, a afirmat Bumcoo Cho, vicepresedintele senior al echipei de business din cadrul Samsung Electronics.

Boeing Research & Technology, organizatia de cercetari din cadrul Boeing, va supraveghea colaborarea dintre cele doua companii. Organizatia se concentreaza pe dezvoltarea de solutii aeronautice si pe imbunatatirea timpului de zbor, a costurilor, a calitatii si performantei sistemelor aviatice curente.

Boeing este cea mai mare companie aeriana si lider de piata in ceea ce priveste productia de avioane comerciale si de lupta, precum si de sisteme de securitate. Exportator de top din SUA, compania deserveste liniile aeriene din SUA si ale aliatilor guvernamentali din 150 de tari.

Samsung Electronics este lider mondial in industria semiconductorilor, a telecomunicatiilor, a dispozitivelor media digitale si a tehnologiilor de convergenta digitala, cu vanzari de peste 143 de miliarde dolari in 2011. Compania numara 206.000 de angajati in 72 de tari.