Prima greseala in calitate de presedinte al Frantei l-a costat pe Hollande 15.000 euro/ora
Francois Hollande a fost acuzat de ipocrizie dupa ce a efectuat prima sa calatorie in calitate de presedinte ales al Frantei cu un avion privat, la costuri de 15.000 de euro pe ora, relateaza Daily Mail.
Liderul de stanga, care a promis taxe mai mari pentru cei bogati, a mers la Paris cu un avion de lux de tip Falcon 900, duminica seara, la scurt timp dupa ce a castigat alegerile prezidentiale. El a facut cursa de 45 de minute pentru a se adresa sustinatorilor sai la un concert din capitala, dupa ce si-a petrecut seara in orasul sau Tulle.
El a ales aceasta cale de transport desi in urma cu o Luna insista ca, daca va fi ales, va "calatori cu trenul". Utilizatorii de Twitter l-au criticat imediat pentru ca si-a "incalcat promisiunea" si l-au comparat cu predecesorul sau Nicolas Sarkozy, cunoscut pentru preferinta sa pentru lux.
Altii au apreciat ca el ar fi trebuit sa aleaga intre a-si sarbatori victoria la Tulle sau la Paris, mai degraba decat sa ia avionul, desi acesta a fost platit de Partidul Socialist, nu de contribuabili.
"Nu a avut de ales. Voia sa tina un discurs in orasul sau, ca semn de respect", a declarat purtatorul sau de cuvant, Bruno Le Roux. "Dar nu sunt trenuri de la Tulle la Paris dupa ora 22.30. Sa mearga cu masina ar fi durat cinci ore si nu ar fi ajuns la Paris la timp pentru a le multumi sustinatorilor sai".
"Este ridicol. Ca suma de bani, acest avion a costat relativ putin. Nicolas Sarkozy a folosit un avion de 7.500 de euro pe ora in timpul campaniei si nu a calatorit aproape deloc cu trenul. Francois Hollande a luat doar o data un avion privat intre Metz si Perigueux, in rest a folosit trenul aproape in fiecare calatorie", a afirmat trezorierul Partidului Socialist, Regis Juanico.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS