Prima companie aeriana care introduce plata zborurilor prin Facebook si Twitter
Operatorul aerian olandez KLM introduce un sistem care permite pasagerilor sa-si plateasca biletele si sa beneficieze de serviciile companiei prin intermediul retelelor de socializare Facebook si Twitter.
"Pasagerii KLM pot sa isi rezerve biletul, sa si-l schimbe, sa isi rezerve locul in avion sau sa opteze pentru bagaj suplimentar, platind pentru toate acestea prin retelele sociale Facebook si Twitter. Pana acum, clientii care faceau solicitari de calatorii prin Social Media puteau plati pentru biletele de avion selectionate doar prin telefon", potrivit unui comunicat al KLM, care arata ca este prima companie aeriana care introduce un astfel de sistem.
KLM, prin pagina sa de Facebook globala, trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta isi poate alege metoda de plata pentru a completa tranzactia. Agentul Social Media KLM responsabil primeste un mesaj prin care este informat ca plata a fost efectuata, iar clientul primeste o confirmare a platii.
Compania ofera asistenta permanenta pe Twitter si Facebook, urmand ca acest serviciu sa se extinda si sa includa si Google+.
"Cei 130 de agenti Social Media KLM raspund la aproximativ 35.000 de intrebari pe Facebook si Twitter in fiecare saptamana. Numarul de fani ai paginii de Facebook KLM depaseste 5 milioane, facand astfel din KLM compania aeriana cu cei mai multi fani din lume", se mai arata in comunicatul companiei remis Incont.ro.
KLM opereaza trei curse zilnice Bucuresti-Amsterdam, pe care a transportat in 2012 aproximativ 260.000 de pasageri, cu 16% mai mult fata de anul precedent.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS