După Dacia Renault, premierul Tudose promite și celor de la Ford că va finaliza autostrada Piteşti-Sibiu şi legătura cu Craiova până la sfârșitul mandatului
Autostrada Piteşti-Sibiu, parte din Autostrada Bucureşti-Nădlac (A1) ar permite traficul neîntrerupt pe autostrada între Capitală şi frontieră cu Ungaria.
Autostrada de circa 123 kilometri ar fi prima care ar trece munţii, făcând legătură între Muntenia şi Transilvania, peste Munţii Carpaţi. Autostrada a suferit mai multe amânări în ultimii ani din cauza efectuării mai multor studii asupra celor cinci variante de traseu.
Asocierea Spea Ingineria Europeâ (Italia) - Tecnic Consulting Engineering (România) a câştigat contractul de revizuire a studiului de fezabilitate în 2014, pentru circa 11 milioane de euro. Finanţarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (85%) şi bugetul de stat (15%).
CNAIR a avizat, în noiembrie anul trecut, traseul pentru ultimele două secţiuni ale autostrăzii Sibiu-Piteşti. Traseul întreg al Autostrăzii Sibiu-Piteşti, în lungime de circa 123 de kilometri, este: Secţiunea 1, Sibiu-Boiţa, de la km 0 la km 15+000, asigura legătură între DN 7 (defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente; Secţiunea 2, Boiţa-Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boiţa cu localitatea Racoviţă; Secţiunea 3, Racoviţă-Văleni, de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrăzii prin Valea Băiaşului, făcând conexiunea dintre Defileul Oltului şi Defileul Văii Topologului; Secţiunea 4, Văleni - Curtea de Argeş, de la km 72+000 la km 90+000, traversează Valea Topologului, face legătură cu localitatea Curtea de Argeş; secţiunea 5, Curtea de Argeş-Piteşti, de la km 90+000 la km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeş cu oraşul Piteşti şi autostrada existenţa, prin Valea Argeşului, şi secţiunea 6, care constă în reabilitarea a 14 km drum naţional, respectiv DN 73C, fiind drum de legătură între nodul rutier Tigveni şi Râmnicu Vâlcea, precum şi construcţia a 2,5 km de drum nou.
Autorităţile de la acea vreme declarau că la finele anului 2021 se va putea circulă pe această autostrada.
Angajaţii de la Uzinele Dacia de la Mioveni au protestat în repetate rânduri în ultimii ani, cerând autorităţilor să urgenteze finalizarea autostrăzii, pentru a evita retragerea Renault din România.