Codul rutier se impiedica de probleme tehnice
Premierul Victor Ponta a declarat, sambata, ca noul Cod rutier "va fi adoptat in functie de solutia tehnica de implementare care va fi gasita", relateaza Mediafax.
Intrebat despre stadiul noului Cod rutier, premierul Victor Ponta, care s-a aflat, sambata, in localitatea botosaneana Baisa, unde au inceput lucrarile de modernizare a DN 29, a spus ca se cauta o solutie tehnica de implementare a proiectului. Intrebat daca noul Cod ar putea fi adoptat saptamana viitoare, el a raspuns: "In functie de solutia tehnica de implementere va fi adoptat".
Miercuri, Guvernul a amanat din nou adoptarea noului Cod rutier, pentru a clarifica detaliile tehnice de constituire a contului unic in care sa fie varsate toate sumele incasate din amenzile percepute pentru contraventii si infractiuni.
Ministerul de Interne a transmis ca proiectul Codului Rutier va fi reprogramat pentru prima sedinta de guvern de saptamana viitoare.
Premierul Victor Ponta declara, joi, ca efectele noului Cod rutier asupra scaderii numarului de accidente vor fi analizate dupa o anumita perioada, respectiv in cateva luni, un an sau doi ani, pentru eventuale adaptari.
"Nu exista legi de neschimbat, ca se schimba realitatile. Evident ca vom constata- dar nu intr-o zi, doua, ci in niste luni, intr-un an, in doi - ...se face o analiza, sa vedem care este influenta asupra accidentelor, asupra platii amenzilor, in ce masura s-a redus acest fenomen sau nu si, in functie de asta, Parlamentul, la dezbaterea ordonantei, sau noi putem sa intervenim cu modificari. Nu inseamna ca acum am inchis Codul rutier pentru urmatorii 50 de ani, ci ca, in functie de situatia reala, intotdeauna legislatia se adapteaza", declara Ponta.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS