Patronate: Sansa Romaniei, considerata o tara sigura, de a atrage turisti, boicotata de piedicile puse de CNADNR
Proasta organizare a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale, care va demara in perioada urmatoare lucrari de reabilitare a tronsonului Drajna-Lehliu de pe Autostrada A2, poate paraliza turismul pe litoral in perioada sezonului estival, apreciaza reprezentantii Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR).
Patronatele din turism se tem ca lucrarile anuntate pentru aceasta vara, care vizeaza reparatia unui tronson de autostrada si a podului de la Agigea, vor afecta fluxul de turisti catre litoral. Patronatele solicita CNADNR sa prezinte un calendar al executiilor lucrarilor, din care sa rezulte evitarea efectelor economice negative, asupra industriei turismului.
In contextul in care o serie de destinatii turistice europene au devenit nesigure din cauza atentatelor teroriste sau a amenintarilor venite din aceasta directie, FPTR apreciaza ca sansa Romaniei, considerata o tara sigura, de a atrage turisti, este boicotata de piedicile puse de CNADNR.
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a anuntat recent ca va demara in perioada urmatoare lucrari de reabilitare a tronsonului Drajna-Lehliu de pe Autostrada A2, asigurand, insa, ca traficul in perioada estivala nu va fi afectat.
Tronsonul Drajna-Lehliu a fost dat in folosinta in anul 2007, durata de viata a lucrarilor existente fiind de sase ani. Costul lucrarilor se ridica la valoarea de aproximativ 46,5 milioane lei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



.jpg?fm=jpg&q=80&fit=max&crop=2585%2C1649%2C0%2C0&w=1280)
RSS