Tipic romaneste insa, constructorii nu au montat toate semnele de circulatie, asa ca multi s-au trezit pe contrasens fara sa vrea.

Pasajul care face legatura intre cartierele Colentina si Pantelimon scurteaza drumul cu cinci kilometri dus-intors. Pana acum soferii erau obligati sa faca un ocol pe Soseaua Fundeni, Soseaua Pantelimon si Piata Obor.  Potrivit Primariei, fiecare sofer economiseste zece minute. Adica 3.650 de minute pe an. Adica 60 de ore sau 2 zile si jumatate pe care un sofer nu le petrece nervos in masina, ci alaturi de prieteni sau familie.  In fiecare zi vor trece pe aici 40.000 de masini. Adica peste 100.000 de zile sau 270 de ani economisiti.

Acum sa ne gandim invers: cati ani au fost mancati din vietile bucurestenilor pentru ca astfel de proiecte au fost intarziate.  De exemplu, pasajul face parte dintr-un proiect amplu inceput pe vremea lui Ceausescu si ramas neterminat. Ar trebui sa lege autostrada A3 de cartierele din sudul si estul Capitalei. 

Tot pentru fluidizarea traficului, Primaria va impune in urmatorii ani sensuri unice pe cateva dintre arterele principale ale Capitalei.  Astfel, pe Bulevardul Barbu Vacarescu se va circula intr-un singur sens, intre Lacul Tei si noul Pasaj Pipera, iar intoarcerea se poate face pe Calea Floreasca, care va avea sens unic spre centru, pana la strada Glinka. 

Tot cu sens unic vor fi Bulevardul Lacul Tei si Calea Dorobanti, spre centru. Municipalitatea doreste si prelungirea sensului unic pe Bulevardul Carol, pana la intersectia cu Mosilor.