Pasajul Colentina-Pantelimon, inaugurat fara semne de circulatie. Soferii, pe contrasens
La zece ani de la anuntarea proiectului, autoritatile bucurestene au inaugurat luni pasajul care leaga cartierul Colentina de Pantelimon. Desi are doar cateva sute de metri, le face viata mai usoara zecilor de mii de soferi care merg zilnic in nordul Capitalei.
Tipic romaneste insa, constructorii nu au montat toate semnele de circulatie, asa ca multi s-au trezit pe contrasens fara sa vrea.
Pasajul care face legatura intre cartierele Colentina si Pantelimon scurteaza drumul cu cinci kilometri dus-intors. Pana acum soferii erau obligati sa faca un ocol pe Soseaua Fundeni, Soseaua Pantelimon si Piata Obor. Potrivit Primariei, fiecare sofer economiseste zece minute. Adica 3.650 de minute pe an. Adica 60 de ore sau 2 zile si jumatate pe care un sofer nu le petrece nervos in masina, ci alaturi de prieteni sau familie. In fiecare zi vor trece pe aici 40.000 de masini. Adica peste 100.000 de zile sau 270 de ani economisiti.
Acum sa ne gandim invers: cati ani au fost mancati din vietile bucurestenilor pentru ca astfel de proiecte au fost intarziate. De exemplu, pasajul face parte dintr-un proiect amplu inceput pe vremea lui Ceausescu si ramas neterminat. Ar trebui sa lege autostrada A3 de cartierele din sudul si estul Capitalei.
Tot pentru fluidizarea traficului, Primaria va impune in urmatorii ani sensuri unice pe cateva dintre arterele principale ale Capitalei. Astfel, pe Bulevardul Barbu Vacarescu se va circula intr-un singur sens, intre Lacul Tei si noul Pasaj Pipera, iar intoarcerea se poate face pe Calea Floreasca, care va avea sens unic spre centru, pana la strada Glinka.
Tot cu sens unic vor fi Bulevardul Lacul Tei si Calea Dorobanti, spre centru. Municipalitatea doreste si prelungirea sensului unic pe Bulevardul Carol, pana la intersectia cu Mosilor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS