Pasajul Basarab, gata in aprilie doar daca vremea tine cu constructorii
Deschiderea Pasajului Basarab din Bucuresti peste o luna, in aprilie, este conditionata de vreme, spun constructorii acestuia - italienii de la Astaldi si spaniolii de la FCC Construccion -, dupa ce in urma cu cateva zile Sorin Oprescu, primarul Capitalei, declara ca pasajul va fi deschis circulatiei in cel mult o luna, scrie Ziarul Financiar.
Proiectul, care va lega zona de sud-vest a Capitalei de nordul orasului peste Dambovita si linia de cale ferata, are o importanta strategica pentru infrastructura rutiera a orasului, dar vremea rece nu permite in prezent turnarea betoanelor - una dintre ultimele etape ale constructiei.
"Se lucreaza in continuare, chiar daca nu la betonare, pentru ca vremea nu permite, insa se fac diferite montaje sau legaturi. Activitatea nu s-a oprit, insa inaugurarea pasajului peste o luna este conditionata de vreme, dar si de rezultatele verificarilor la hobane (cabluri pentru partea suspendata a pasajului - n.red.) dupa tensionarea finala, care urmeaza dupa betonarea dalei podului hobanat (pod suspendat cu arcuri tip harpa - n.red.)", au declarat pentru ZF reprezentantii asocierii Astaldi - FCC Construccion.
Singurul element la care se va lucra si dupa inaugurarea pasajului este linia de tramvai, care nu este inca finalizata pe podul hobanat (in forma de arc), pe o lungime de 360 de metri. Termenul contractual pentru finalizarea liniei de tramvai este luna iulie a acestui an. De altfel, linia dubla de tramvai este unul dintre elementele de interes ale pasajului, urmand sa existe si o statie intermodala pe pod, care va fi legata de Gara de Nord printr-un trotuar rulant.
Citeste continuarea in Ziarul Financiar!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS