Orban promite că va găsi o modalitate de finanțare a autostrăzii Comarnic-Brașov, până la sfârșitul lunii ianuarie
Drum, autostrada, santier
Prim-ministrul Ludovic Orban a declarat, luni, că Guvernul va stabili până la sfârşitul lui ianuarie modalitatea de finanţare a autostrăzii dintre Comarnic şi Braşov.
Orban a subliniat că există doar două modalităţi de finanţare, şi anume, parteneriatul public-privat sau de la bugetul de stat.
"Nu poate fi finanţată cu fonduri europene. Vom decide în luna ianuarie cum o facem. Avem în principiu două variante. Prin parteneriat public-privat, dar nu accept decât în parteneriat cu o instituţie financiară internaţională, indiferent care este ea. Deci, fie faci pe parteneriat public-privat, dar ai nevoie de un partener instituţional care să îţi confere încredere şi mai ales garanţia finanţării, sau o faci pe bugetul de stat", a declarat premierul la Digi 24, potrivit Agerpres.
Ludovic Orban a mai anunţat și că reglementările privind achiziţiile publice ar urma să fie modificate în sensul "simplificării" acestora.
Orban a explicat că, pe actualele reglementări, există riscul pierderii fondurilor europene prin contestaţiile licitaţiilor la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor şi apoi la cele două instanţe - de fond şi de apel.
"Una dintre simplificările la care ne-am gândit - încă nu am luat nicio decizie, facem o analiză în continuare - este aceea de a nu exista decât o instanţă de apel după Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Şi să existe nişte complete specializate la nivelul Curţilor de Apel în care să fie judecători care să fie specialişti în analiza procedurilor de achiziţie publică", a declarat premierul.
Ludovic Orban a subliniat că modificările privind achiziţiile publice se vor face respectând reglementările europene.
Mai multe despre:
#Autostrada Comarnic-Brasov#Ludovic Orban
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS