Ministrul Transporturilor estimează că, peste șase ani, drumul până la munte pe DN1 "va dura 17 ore". Când va fi gata autostrada Comarnic - Braşov
Lucian Bode
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spune că autostrada Comarnic - Braşov va fi realizată de către guvernul liberal, dar construirea acesteia va dura aproximativ şase ani, timp în care drumul până la munte pe Valea Prahovei "va dura 17 ore".
Lucian Bode a spus că parteneriatul public-privat încheiat de guvernul PSD pentru autostrada Comarnic-Braşov este unul "cum nu a văzut nimeni în lumea asta”, potrivit News.ro.
"Disperarea unora când au văzut că nu glumim şi anulăm acea mizerie numită parteneriat public-privat model Vâlcov-Dăncilă pe Comarnic – Braşov au început să ne atace din toate părţile, că renunţăm la autostradă. Autostrada Comarnic – Braşov va fi construită de către guvernul liberal, este un obiectiv major, strategic declarat de către CSAT, şi va fi construită, numai că până când demarăm lucrările efectiv la autostrada Comarnic – Braşov, la cei 58 de kilometri, mai trec aproximativ doi ani de zile. Până când finalizăm lucrările este posibil să mai treacă încă patru ani de zile. Dacă anul trecut am stat în trafic şapte ore, peste şase ani de zile vom sta 17 ore pe DN 1. Este inadmisibil să stăm cu mâinile în sân şi să nu ne uităm la variante alternative la acest trafic infernal, sufocant, pe DN 1", a afirmat Lucian Bode, joi seară, la Realitatea Plus.
Ministrul a precizat că alternativa "cea mai la îndemână" pentru DN 1 este drumul judeţean 102I care leagă municipiul Câmpina de comuna Valea Doftanei din judeţul Prahova.
El a spus că se intenţionează ca autorităţile centrale prin Compania Naţională de Investiţii să preia tronsoanele - 25 de kilometri de drum – 11 în judeţul Prahova şi 14 kilometri în judeţul Braşov - care trebuie reabilitate, realizează reabilitarea şi le predau apoi administratorului drumului, Consiliul Judeţean Braşov, respectiv Consiliul Judeţean Prahova.
Acest drum ar putea fi realizat în doi ani sau doi ani şi jumătate, cu costuri de cel mult un milion de euro pe kilometru, şi deschis traficului uşor, respectiv autovehiculelor cu masa de până la 7,5 tone, a precizat Lucian Bode.
Ministrul Transporturilor a precizat că a discutat cu primarii localităţilor de pe Valea Prahovei şi că îşi doreşte realizarea unor pasaje şi altor lucrări de infrastructură care să decongestioneze traficul rutier, lucrări care ar putea fi realizate din fonduri europene.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS