Ministerul Transporturilor: Legătura cu Moldova se va face prin trei coridoare principale, în valoare totală de 7,32 mld. euro, fără TVA
Autostrada
Legătura rutieră cu Moldova reprezintă o prioritate absolută ce cuprinde trei coridoare principale suprapuse cu reţeaua Trans-Europeană de Transport, iar valoarea contractuală a acestor proiecte însumează 7,32 miliarde de euro, fără TVA, informează Ministerului Transporturilor.
"Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, are responsabilitatea pregătirii şi gestiunii portofoliului de proiecte pentru finanţarea din fonduri europene în perioada 2014-2020 şi post 2020 în conformitate cu Master Planul General de Transport. Conform prevederilor Master Planului General de Transport, legătura rutieră cu Moldova reprezintă o prioritate absolută ce cuprinde trei coridoare principale de legătură suprapuse cu reţeaua Trans-Europeană de Transport (...)", notează sursa citată.
Conform datelor ministerului de resort, lista celor trei coridoare de transport cuprinde: Coridorul Moldova - Transilvania - Europa Centrală din care face parte Autostrada Montană cu secţiunile Târgu Neamţ - Iaşi - Ungheni şi secţiunea Târgu Mureş - Târgu Neamţ (valoare totală estimată fără TVA a coridorului de 4,13 miliarde de euro şi o lungime totală de 318 km), Coridorul Braşov - Oituz - Bacău (lungime de 160 km şi o valoare estimată de 1,84 miliarde de euro, fără TVA) şi Coridorul Bucureşti - Ploieşti - Buzău - Focşani - Bacău - Roman - Paşcani (lungime de 327 km şi o valoare estimată de 1,35 miliarde de euro, fără TVA).
Ministerul Transporturilor, prin Organismul Intermediar pentru Transport, menţionează că va întreprinde toate demersurile necesare în vederea obţinerii finanţării necesare realizării tuturor obiectivelor de conectivitate rutieră a Moldovei, în perioada curentă de programare şi post 2020.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS