Milioane de euro cheltuite pe drumuri care se distrug dupa o iarna. Am testat asfaltul in laborator. De ce se strica soselele la prima ninsoare
Drumurile noastre sunt pline de gropi care ne distrug masinile, in timp ce autoritatile nu penalizeaza pe nimeni. Acorda insa cu generozitate contracte banoase firmelor care asfalteaza atat de prost, incat la prima ploaie ori ninsoare apar cratere.
Situatia este aceeasi peste tot in tara: lucrari de mantuiala, care au costat sute de milioane de euro. Numai sofer sa nu fii cand iti apar in cale cratere.
O deplasare cu masina pe strazile din Bucuresti este un adevarat test al nervilor. Gropile, denivelarile si crapaturile din asfalt formeaza peisajul rutier deprimant al unei capitale europene pe care multi o ocolesc. De ce oare?
"Am fost in Germania, am fost in Franta, am fost in Italia. Am dat aseara intr-o groapa... mi-a zburat si marfa si tot. O groapa de intra jumate de roata in ea", este indignat un sofer de TIR.
Distruse sunt aproape toate strazile. Strada Vasile Serbanica din apropierea Arenei Nationale - cei care se indura sa mearga cu masina pe aici trebuie sa dezvolte abilitati de raliu si sa faca slalom printre gropi. Cratere sunt insa peste tot: pe bulevardele principale, pe strazile dintre blocuri si chiar in statiile de autobuz.
Cum se face ca avem drumuri atat de proaste dupa o iarna care nu a fost nici pe departe una dura? Ca sa obtinem raspunsuri, am dus cateva bucati de asfalt, alese la intamplare, la Facultatea de Cai Ferate Drumuri si Poduri.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS