Metroul din Drumul Taberei sta pe loc, pe bani multi
Intarzieri uriase pentru metroul din Drumul Taberei. Lucrarile care trebuiau sa dureze trei ani au intarziat deja cu opt luni. Dispozitivele care trebuie sa sape galeriile stau de pomana in subteran, pentru ca Guvernul Romaniei nu a virat sumele necesare, iar asta inseamna costuri suplimentare pentru intretinere si conservare.
Desi au obtinut fonduri europene pentru constructia metroului, Guvernul trebuie sa dea mai intai bani de la buget si abia apoi sa ii recupereze de la Bruxelles. Potrivit specialistilor din domeniu, banii sunt platiti doar daca se respecta termene asumate. Iar cum in Romania termenele sunt anuntate ca sa fie incalcate, riscam sa pierdem si banii de la Uniunea Europeana.
In prezent, se lucreaza doar la statiile de metrou din Drumul Taberei, insa principala activitate nu a inceput inca. Frezele uriase, aduse din Turcia, care urmeaza sa sape galeriile, se acopera de praf in subteran. Paradoxal, dar statul pe loc este foarte scump. Pentru lucrari de conservare si intretinere platim pe zi 100.000 de euro.
In fiecare luna, pentru lucrari de conservare, Guvernul primeste facturi in jur de 3,5 milioane de euro. Cei mai multi bani se duc pentru intretinerea utilajelor, in special a aparatelor de forat in subteran.
Potrivit unor surse din Metrorex, lucrarile de forare din subteran ar putea incepe abia in a doua jumatate a lunii septembrie. Asta, in conditiile in care, initial, planul era ca sfanta Filofteia si sfanta Varvara sa sape din februarie. De atunci, termenul a fost amanat de trei ori. Iar cat ati urmarit aceasta stire, guvernul a platit 100 euro pentru intretinere si conservare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS