Masura luata de o companie de zboruri low-cost, care starneste revolta
Ryanair, compania aeriana de lowcost, este acuzata ca-si duce planurile de a taia facilitatile inutile, mult prea departe, dupa ce a dezvaluit ca vrea sa existe in avion o singura toaleta in loc de trei. Scopul masurii este de a face loc la inca sase scaune, scriu cei de la The Telegraph.
Reprezentantii companiei spun ca astfel costul biletelor va fi redus cu aproximativ 5 procente. Michael O’Leary, controversatul director executiv al companiei, spune ca oricum niciodata nu erau folosite toate cele trei toalete simultan.
Si totusi asta inseamna ca aproape 200 de pasageri si 6 membri ai echipajului vor fi nevoiti sa imparta un singur grup sanitar. S-ar putea forma cozi, ba mai mult, accidente minore.
Boeing, firma care produce avioanele Ryaniar, este cea care va aproba sau nu aceasta masura. In cazul unui raspuns afirmativ, se cva renunta la toalete. Nu exista o lege care sa precizeze obligativitatea existentei grupurilor sanitare in aeronave.
Aceasta nu este singura decizie controversata a celor de la Ryaniar. In luna iunie, compania a intentionat sa taxeze pasagerii suplimentar pentru printarea biletelor de avion. Apoi au vrut sa stabileasca o taxa pentru folosirea toaletelor din avion.
75 de milioane de oameni calatoresc in fiecare an cu cei de la Ryanair. Avioanele folosite de acestia sunt Boeing-urile 737-800. Ryanair a instalat 189 de locuri in fiecare aeronava, maximul persmis de legislatia in vigoare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS