La nivel international easyJet a transportat 48,8 milioane de pasageri anul trecut, mai mult cu 7,9% fata de anul anterior. Compania a operat pe 509 rute cu 174 de aeronave. Veniturile companiei aeriene s-au ridicat anul trecut la 2,9 miliarde de lire, iar profitul net la 121 milioane de lire, potrivit datelor de pe site-ul companiei aeriene, scrie Ziarul Financiar.

ZF a simulat rezervarea unor bilete de avion pentru calatorii in noiembrie la Milano, cu plecare din Bucuresti, insa pe site apare "no flights available" . Acelasi raspuns il da site-ul si pentru rezervarile pentru calatorii incepand cu anul viitor, atat in cazul destinatiei Milano, cat si in cazul zborurilor spre Madrid.

Aeroportul nu stie ca pleaca britanicii

Teo Postelnicu, reprezentant al aeroportului Henri Coanda (Otopeni), a transmis ca "potrivit informatiilor noastre, easyJet va opera conform programului transmis. Nu am primit nicio notificare ca s-ar retrage".

Marile companii low-cost din Europa au o prezenta marginala pe piata locala. Nu doar easyJet a transportat un numar mic de pasageri, comparativ cu concurentii de la Wizz Air si Blue Air, ci si GermanWings si Ryanair.

Low-costul Ryanair, cel mai mare din Europa, a transportat 78.000 de pasageri anul trecut de pe si inspre aeroportul Mihail Kogalniceanu.

Mai mult, in 2009 criza financiara i-a lovit puternic pe jucatorii low-cost My Air si Sky Europe, care au iesit de pe piata locala intrand in faliment. Slovacii de la Sky Europe (ce operau pe ruta Bucuresti-Viena si Bucuresti- Bratislava) aveau datorii de jumatate de milion de euro catre aeroportul Baneasa, de pe care operau.

Citeste si

In vizita la familia regala. Ce mananca si ce produse folosesc membrii Casei Regale