Cum vei putea ajunge pe autostrada spre Pitesti fara sa treci prin Militari
Pod peste Dimbovita si drum direct catre autostrada de Pitesti. Suna utopic, pentru cei care merg zilnic cu masina prin Bucuresti, dar asta isi propun autoritatile sa faca, in urmatorii doi ani. Proiectul este vital daca ne gandim ca acum, ca sa iesi din oras, faci in medie cam 45 de minute. Noul drum, inceput astazi, va avea 8 kilometri si va lega Splaiul Independentei de A1.
Primarul Capitalei a dat startul lucrarilor la cel de-al doilea pod suspendat din Bucuresti care va traversa raul Dambovita.
Vobim despre o constructie complexa care va avea o lungime de 250 de metri si o latime de 13 si care se va uni apoi cu o sosea directa pe linga lacul Morii catre autostrada Bucuresti-Pitesti.
"Podul nu face altceva decat sa fluidizeze fluxul principal care vine din centru si se indreapta catre cartierul Militari. In felul asta scurteaza din timp si din nervii oamenilor care conduc", spune Sorin Oprescu.
Podul se va lega de un drum care va scurta iesirea din oras de la 45 de minute - cite se pierd acum prin Splaiul Independentei, Militari, si Iuliu Maniu - la un sfert de ora. Iesirea pe autostrada va fi la kilometrul 13 catre Pitesti.
“Daca se aproba puzurile, se fac exproprierile, in 30 de luni suntem gata!”, spune Lucian Albinescu, director ethnic.
Proiectul suna bine ... numai sa nu ramina doar pe hirtie spun oamenii care imabtrinesc mergind pe linia lui 41.
Valoarea proiectului se ridica la 580 milioane lei. Constructia se va face in trei etape. Intial podul, care va avea 2 benzi, apoi drumul de legatura pana in soseaua de centura si in final intrarea pe Autostrada Bucuresti-Pitesti. Sa vedem insa si cit va dura toata povestea.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS