In lipsa de calatori pe calea ferata, statul da afara peste 8.000 de ceferisiti
Ministerul Transporturilor vrea sa dea afara din companiile CFR intre 7.000 si 8.300 de angajati, numarul acestora urmand sa fie stabilit in functie de disponibilitatea angajatilor de a renunta la unele drepturi de natura salariala. In urma restructurarii, statul preconizeaza ca va face economii de aproape 790 de milioane de lei in 2011, scrie Mediafax.
Cei mai multi disponibilizati vor fi la CFR Marfa, intre 3.400 si 4.600 de persoane, urmata de CFR Calatori, 2.075 angajati, si CFR SA, 1.630 de salariati.
Numarul disponibilizarilor variaza in functie de disponibilitatea partenerilor sociali de a renunta la unele drepturi, cum ar fi bonurile de masa, ajutoare materiale de Paste, Craciun si Ziua Feroviarului, prime de vacanta si autorizatii si permise. Unele dintre aceste drepturi ar urma sa fie suspendate pentru anul 2011.
Planul de restructurare le este prezentat, astazi, sindicatelor din sistem de catre ministrul Transporturilor, Radu Berceanu.
Berceanu declara, in aceasta dimineata, ca numarul celor care vor fi afectati depinde de gasirea altor solutii de diminuare a cheltuielilor.
"O sa le prezint sindicatelor acest program, care are si disponibilizari, dar nu este batut in cuie, este o propunere. Daca in discutiile cu sindicatele vom gasi si alte solutii de reducere a cheltuielilor si crestere a veniturilor o sa se diminueze numarul disponibilizatilor", a declarat ministrul.
El a aratat ca pierderile de la calea ferata sunt de circa 600- 700 milioane lei anual.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS