Henri Coanda, locul 4 in topul european al aeroporturilor cu cea mai mare crestere a traficului aerian
Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti a ajuns pe locul 4 in topul european al aeroporturilor cu cea mai mare crestere a traficului aerian in semestrul I din 2015, la categoria celor care au avut intre 5 si 10 milioane de pasageri.
Pe primele trei locuri s-au clasat aeroporturile Milano-Bergamo, Porto si Glasgow, iar locul 5 a fost ocupat de Budapesta, potrivit Airports Council International - Europe.
La peste 25 de milioane de pasageri, top 5 este format din: Madrid, Istanbul Ataturk, Londra Gatwick, Amsterdam si Barcelona.
La categoria 10 - 25 de milioane de pasageri, primele locuri au fost ocupate de aeroporturile Atena, Londra Stansted, Istanbul Sabiha Gokcen, Dublin si Lisabona, iar la categoria sub 5 milioane de pasageri, de Santorini, Sibiu, Cluj, Astrahan - Rusia si Azore - Ponta Delgada.
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a inregistrat, in primele sase luni din 2015, pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti-Baneasa Aurel Vlaicu, un trafic aerian de peste 4,217 milioane de pasageri si 52.116 miscari de aeronave (aterizari si decolari).
Din total, pe Otopeni au fost peste 4,215 milioane de pasageri si 46.426 miscari de aeronave.
Numarul celor care au tranzitat aeroporturile Bucurestiului in S1 2015 a inregistrat o crestere relevanta, de 12,58%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, creandu-se astfel premisele atingerii pragului de 9 milioane de pasageri in intreg anul 2015.
Evolutia numarului de pasageri pe cele doua aeroporturi romanesti devanseaza semnificativ tendinta generala inregistrata la nivel european, de 4,5%.
Pe Aeroportul Henri Coanda Bucuresti opereaza 31 de companii aeriene, care transporta pasageri catre 70 de destinatii.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS