Guvernul infiinteaza o institutie pentru toate tipurile de transport public
UPDATE. Guvernul a aprobat, astazi, infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti, in subordinea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii. Organismul va reglementa si coordona serviciile de transport public de calatori in Capitala si judetul Ilfov.
Autoritatea va fi ordonator tertiar de credite si se va finanta de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, din venituri proprii, din fonduri externe si din alte surse legal constituite.
"Acest organism va functiona si a fost gandit in urma unui studiu facut de Ministerul Transporturilor impreuna cu Banca Mondiala din 2006. Discutiile au continuat din primavara cu expertii FMI, CE si BM, astfel incat infiintarea acestei autoritati a aparut si in scrisoarea de intentie", a declarat secretarul de stat din MTI Alexandru Nazare.
Potrivit acestuia, autoritatea va fi condusa de un director general care va fi numit prin ordin al ministrului Transporturilor, iar schema de personal va cuprinde aproximativ 80 de persoane care vor proveni din redistribuire de la alte institutii publice, precum si din noi angajari.
Proiectul de infiintare a unei autoritati pentru toate tipurile de transport public - cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze sau trenuri regionale - a fost anuntat in martie de ministrul de resort, Anca Boagiu, si asumat de autoritati in relatia cu Fondul Monetar International si Comisia Europeana.
Bougiu spunea atunci ca infiintarea autoritatii metropolitane va duce la "un echilibru intre transportul de suprafata si cel subteran" si ca investitiile vor fi realizate ca si in prezent, respectiv de catre Primaria Bucuresti, la RATB, si Metrorex, la metrou.
Citeste si:
Mai multe despre:
#transporturi#Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti#guvernul roman#infrastructura
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS