Ministrul Transporturilor: CFR Marfa este o gaura neagra, prin oprirea hotiilor poate deveni profitabila
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirma ca "prin oprirea hotiilor si cu un management performant" CFR Marfa poate deveni profitabila, sustinand ca aceasta companie a ajuns "o gaura neagra unde se fac contracte impotriva intereselor statului".
Relu Fenechiu a spus, duminica intr-o conferinta de presa sustinuta la Iasi, ca "se fura mult prea mult in Romania" si ca sunt permise "mult mult prea multe abuzuri si scurgeri de bani", transmite Mediafax.
"Camioanele de mare tonaj merg supraincarcate pe strazi si acest lucru nu se poate face decat dand spaga unde trebuie, in vami se cantaresc masinile dupa ureche, iar CFR Marfa este o gaura neagra in care se fac contracte parca dedicate impotriva intereselor companiei si statului", a spus Relu Fenechiu.
El a precizat ca va cauta solutii de eficientizare a companiilor din subordine care merg in pierdere.
"La CFR Infrastructura s-a reusit diminuarea pierderilor cu aproape 200 milioane de euro si astazi este deja pe profit, insa organizarea companiei trebuie regandita, pentru ca se gaseste in situatia ca are datorii, dar are de incasat foarte multi bani de la CFR Marfa si de la CFR Calatori. Aceste din urma doua companii, avand mari pierderi, niciodata nu vor putea achita datoriile catre CFR Infrastructura si vreau sa terminam cu aceste lanturi care produc pierderi in economia nationala”, a afirmat ministrul transporturilor.
El a sustinut ca CFR Marfa poate deveni o companie profitabila prin "oprirea hotiilor" si printr-un management performant.
"In 2007, CFR Marfa a facut o asociere cu o companie si a intrat in aceasta asociere cu un capital de 6.000 de vagoane. M-am trezit acum cu o cerere de la acea companie sa schimbam o mie din cele sase mii de vagoane, ca nu mai sunt bune. Am pus o intrebare simpla: ce profit a avut CFR Marfa in urma asocierii? Am aflat ca a avut pierderi in fiecare an. Sunt foarte curios ce raspuns o sa-mi dea actuala conducere a CFR Marfa la aceasta chestiune”, a adaugat ministrul.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS