Directorul Tarom: “Ducem o lupta inegala cu competitorii”. De ce nu poate face fata operatorul de stat rivalilor low-cost
Tarom
Compania aeriana de stat Tarom duce o lupta inegala cu competitorii de pe plan intern, in conditiile in care acestia au un mod diferit de organizare, mai eficient, si si-au externalizat multe dintre costuri, a declarat luni directorul general al Tarom, Eugen Davidoiu.
Tarom a pierdut anul trecut pozitia a doua in clasamentul liniilor aeriene prezente in Romania, in defavoarea Blue Air. Liderul pietei, din punct de vedere al numarului de pasageri transportati, este Wizz Air.
In opinia lui Davidoiu, compania de stat duce o lupta inegala cu firme care si-au externalizat multe dintre costuri.
”In ceea ce priveste competitia, lupta este inegala. Competitorii au un mod de organizare diferit, prin care pot functiona cu mai putini angajati si si-au externalizat o mare parte din costuri”, a declarat Davidoiu, potirvit News.ro.
Directorul general al companiei a anuntat demararea unui program de eficientizare al companiei, care nu va presupune concedieri, dar va creste transparenta mecanismelor prin care se fac achizitii si va mari gradul de ocupare al avioanelor pana la 80%, fata de 65% cat este acum.
Referitor la bugetul alocat achizitiei de noi aeronave, Davidoiu a ca ”cifrele sunt impresionante”, dar prefera sa nu vorbeasca in acest moment despre ele.
Tarom a retras anul trecut doua aeronave Airbus A310, cumparate in 1992 de Guvernul condus atunci de Petre Roman. Flota companiei numara 21 de aeronave, dintre care doar 19 opereaza in acelasi timp, din cauza operatiunilor de mentenanta, potrivit conducerii companiei.
Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, a cerut recent companiei aeriene de stat Tarom o analiza privind achizitionarea altor doua aeronave de lung curier pana la sfarsitul acestui an, in locul celor doua avioane Airbus A310 retrase anul trecut, si cere ”deblocarea situatiei” la nivelul departamentului comercial al companiei.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS