Tarom a renuntat la ultimul transatlantic din flota. Cum arata Transilvania, aeronava scoasa "la pensie" dupa 24 de ani de activitate
Avionul, cu 125 de pasageri la bord, a aterizat sambata, la 16:40, pe aeroportul Henri Coanda, fiind intampinat, in fata Salonului oficial, cu tunuri de apa, si de fosti piloti si insotitori de bord care au zburat de-a lungul timpului cu acesta.
"Este un avion minunat, un avion foarte docil, dar care si-a atins varsta. Prima cursa externa cu acest aparat am efectuat-o la Londra, pentru ca am inceput cu zboruri in Europa, si apoi am trecut pe curse long-curier, spre New York, Beijing, Bangkok, prin 1993-1994. Mi-as dori ca TAROM sa redevina ce a fost, cu zboruri long-curier si sper ca viitorul va fi favorabil TAROM", a declarat Alexandru Silivestru, unul dintre pilotii ultimei curse cu aeronava Airbus A-310, pilot care are 7.000 de ore de zbor pe un astfel de avion.
Botezat Transilvania, avionul a ajuns in flota TAROM pe 17 decembrie 1992. Pana in 2003, avioanele A310 au fost utilizate pe curse spre Bangkok, Beijing, New York, Singapore, Montreal, dar si spre destinatii europene.
Aeronava, cu 209 de locuri disponibile, a purtat catre cele mai diverse destinatii sefi de stat, membri de guvern, echipa olimpica si multe alte personalitati nationale si internationale.
TAROM a achizitionat, in 1992, doua aeronave Airbus A-310, una fiind retrasa din curse pe 12 septembrie, si cea care a fost retrasa sambata. Aeronavele A-310 pot atinge o viteza de 880 km/h, o altitudine de croaziera de 11.000 de m si pot parcurge o distanta maxima de 8.050 km.
Dupa renuntarea la destinatiile transatlantice Aibus-urile din flota TAROM au continuat sa fie folosite pentru destinatii europene, dar si Dubai si Tel Aviv.
TAROM a ramas in prezent cu o flota de 21 de aeronave: 4 aeronave Boeing 737- 700 (ce pot parcurge o distanta maxima de 4.900 Km), 4 aeronave Boeing 737-300 (pentru distante de maximum 3.400 km), 4 aeronave Airbus A318-111 (pentru distante de maximum 2.780 km), 7 aeronave ATR 42-500 (pentru distante de maximum 1.200 km) si 2 aeronave ATR 72-500 (pentru distante de maximum 950 km).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS