Cu ruleta pe autostrada! CNADNR: A1 este gaurita pe 87% din suprafata
Anul acesta Transporturile au alocat circa 10 milioane de euro pentru reabilitarea A1, care ar trebui sa ajunga pentru a turna 300.000 de mp de covor asfaltic si pentru a plomba gropi cu o suprafata totala de 152.000 de mp. Prima si inca singura autostrada din Romania care face legatura intre doua localitati importante, Bucuresti - Pitesti (A1) poate fi considerata aproape impracticabila, tinand cont ca doar 13% din lungimea ei nu trebuie reabilitata, scrie ziarul Gandul.
Masinile mai mici apuca sa le ocoleasca, insa tirurile si camioanele le infrunta pieptis. Sunt vreo zece gropi, care se intind una dupa alta pe o portiune de 50 de metri de-a lungul autostrazii.
In sensul dinspre Bucuresti spre Pitesti drumul este destul de prost chiar de la iesirea din Capitala. Din loc in loc masina se scutura trecand peste numeroasele petice.
La kilometrul 18, insa, trebuie sa tii bine de volan. Cele zece gropi se insiruie una dupa alta, iar asfaltul care le separa s-a crapat si el serios si ameninta sa se transforme intr-o crapatura care se va intinde pe zeci de metri, daca nu intervine nimeni.
Automobilele continua sa vina unul dupa altul cu viteza mai mult peste limita decat legala. Cine apuca sa vada gropile smuceste de volan cat sa nu depaseasca prima banda, dar nici sa-si puna inutil la teste suspensiile.
Citeste continuarea reportajului in Gandul!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS