Ce firme se inghesuie sa construiasca tronsonul de autostrada Nadlac-Arad
Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale a primit 15 oferte, de la firme romanesti si straine, printre care Romstrade, Euroconstruct, UMB, Strabag, Alpine si Astaldi, pentru constructia celor doua loturi ale tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, estimata la 993,6 milioane lei.
Pentru primul lot au depus oferte sapte asocieri, respectiv Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting-Incitec, Tirrena Scavi-Condotte-Cossi, Doprastav-CCCF Timisoara, Romstrade-MonteAdriano-Donrep Construct, OHL-Labra-Copisa, Astaldi-Euroconstruct-AstalRom si Strabag Romania-Confort.
Primul tronson are o lungime de 22,2 kilometri, iar lucrarile sunt estimate la 486,94 milioane lei, fara TVA, se arata intr-un comunicat al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Pentru al doilea lot au depus oferte sapte consortii (Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio, UMB-Tehnostrade-Carena, Porr-Hidroconstructia, Vega-Selina-Consitrans, Aprivia-Soares da Costa, Delta ACM-Azvirt, si Viarom-Vectra-Betacops) si o companie - Alpine.
Constructia celui de-al doilea segment, in lungime de 16 kilometri, este estimata la 506,66 milioane lei, fara TVA.
In alegerea ofertei castigatoare se va tine cont de propunerea tehnica (70%) si de pret (30%).
Proiectul face parte din coridorul IV paneuropean, care incepe in Germania la Nurenberg si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. In Romania, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS