CNAIR a demarat lucrările la Autostrada Sibiu- Pitești, după aproape un an de la obţinerea autorizaţiei de construcţie
S-a dat startul lucrărilor pentru Autostrada Sibiu - Piteşti. După aproape un an de la semnarea proiectului tehnic şi obţinerea autorizaţiei de construcţie, pe şantier au apărut și primii muncitori.
Pentru început, vizat este tronsonul 1, adică 13 kilometri. Costurile pentru un kilometru de autostradă se ridică la aproape zece milioane de euro.
Pe zona unde se văd platformele, sunt platformele pentru necesarul execuției coloanelor forate și va traversa zona de lac pe această zonă.
Pe primul lot al autostrăzii Sibiu-Pitești se lucrează deja. Tronsonul, cu o lungime de puțin peste 13 kilometri, va ajunge până în dreptul localității Boița.
Durata lucrărilor: 36 de luni
Horia Stancu, director DRDP Brașov: ”Este vorba de tronsonul Sibiu-Boița, din Autostrada Sibiu-Pitești. Un tronson și o autostradă așteptată de mult timp de toată lumea. 36 de luni durata de execuție a lucrării, este vorba de 13,1 km. Lucrările au început în ritm alert”.
Vlad Oțet, adjunctul managerului de proiect: ”Este prima lucrare începută, excavația pentru fundația unui podeț. Sunt 21 de podete. Acestea sunt executate pentru trecerea animalelor mici dintr-o parte în alta a autostrăzii. Există și zone specifice care presupun lucrări mai de anvergură în vederea traversării”.
Valoarea proiectului: 612 milioane lei
Când vor fi finalizate lucrările, legătura între noul tronson și Drumul Național 7 se va face, temporar, printr-un sens giratoriu.
Valoarea contractului de proiectare și execuție pentru acest lot se ridică la peste 612 milioane de lei, fără TVA
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



.jpg?fm=jpg&q=80&fit=max&crop=3543%2C2362%2C0%2C0&w=1280)
RSS