CNADNR plateste 1 mil. euro pentru a proteja de furturi si gunoaie peste 180 km de autostrada
CNADNR va plati 4,53 milioane lei (1,02 milioane euro), cu TVA, pentru servicii de paza a patrimoniului pentru 183 de kilometri de autostrada, pe o perioada de un an, in cadrul a sase contracte atribuite in perioada 30 iulie - 6 august.
Acordurile au fost adjudecate prin licitatie deschisa si vor fi finantate de CNADNR din fonduri proprii.
Serviciile pentru lotul 2 al autostrazii Orastie - Sibiu (19,8 km) au fost adjudecate de firma Axis Security in baza unui contract de 546.799 lei.
Pentru primul lot al acestei autostrazi, de 22,2 km, a fost selectata firma WBC Box Guard, care va incasa 550.566 lei. WBC Box Guard a mai castigat alte doua contracte, pentru paza patrimoniului pe Deva - Orastie (34,6 km), in valoare de 640.969 lei, respectiv pentru Lugoj - Deva lot 1 (27,7 km) si drum de legatura cu profil de autostrada (10,5 km), care ii va genera incasari de 794.619 lei.
Contractele pentru Nadlac - Arad si drum de legatura lot 2 (16,6 km), respectiv pentru Timisoara - Lugoj lot 1 (9,5 km), Arad - Timisoara (32,2 km) si varianta de ocolire a municipiului Arad (10 km) au fost atribuite catre R.A.O. Security. Firma de paza va primi 706.143 lei pentru primul acord si 1,29 milioane lei pentru al doilea. Sumele aferente contractelor nu includ TVA.
Primele doua loturi ale Autostrazii Orastie - Sibiu, primul lot Lugoj - Deva si tronsonul 2 de la Deva - Orastie (Simeria - Orastie) au fost inaugurate anul trecut, primul lot Timisoara - Lugoj si varianta de ocolire a municipiului Arad au fost deschise in 2012, iar Arad - Timisoara a fost finalizata in 2011.
Contractul pentru lotul 2 al autostrazii Nadlac - Arad a fost reziliat de CNADNR in vara anului trecut, desi era aproape de finalizare, din cauza falimentului constructorului austriac Alpine Bau.
Valoarea estimata a acordurilor a fost de 7,2 milioane lei (1,6 millioane euro), cu TVA.
Paza urmeaza sa fie asigurata fara intrerupere, modul de organizare si schimburile fiind decise de prestatori.
Potrivit datelor din caietele de sarcini, CNADNR solicita pentru fiecare tronson de autostrada pana la trei echipaje mobile, cat si posturi fixe, in unele cazuri. Serviciile ar urma sa fie asigurate de un numar de 40 de posturi, dintre care 22 pentru agenti de paza si 18 pentru soferi. Pentru patrulare, echipajele vor fi formate din doua persoane (conducator auto si agent de paza), iar paza fixa va fi asigurata de un singur agent.
Firmele de profil vor trebui sa previna furturile sau deteriorarile, precum si depozitarea gunoaielor pe autostrada si in zonele de siguranta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS