"Masura a fost luata avand in vedere intarzierea firmei in indeplinirea obligatiilor sale contractuale privind activitatea de proiectare si executie a obiectivului mentionat, slaba mobilizare a echipamentelor in santier precum si lipsa unui program de lucrari coerent care sa demonstreze capacitatea sa tehnica si organizatorica de a finaliza lucrarile in termenul prevazut", se arata intr-un comunicat al CNADNR.

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat la inceputul lunii martie ca firma franceza Colas a a solicitat institutiei pe care o conduce suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro intrucat traseul autostrazii a fost schimbat.

Boagiu a anuntat ca institutia ar putea rezilia acordul cu compania franceza, care a castigat contractul de 224 milioane euro pentru constructia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia, intrucat aceasta "refuza sa lucreze".

De ce nu vor francezii de la Colas sa construiasca cei 20 km dintre Cernavoda si Medgidia? Boagiu: "Zac ca molusca!"

Ea a spus in mai multe randuri de la inceputul acestui an ca autostrada va fi deschisa circulatiei in aceasta vara, chiar daca lucrarile nu vor fi incheiate in totalitate. Tronsonul are 20 de kilometri, iar contractul a fost castigat de Colas in noiembrie 2008.

Constructorul tronsonului Cernavoda-Medgidia vrea mai multi bani