China nu autorizează încă reluarea zborurilor avioanelor Boeing 737 MAX, după ce SUA au dat undă verde
Boeing 737 MAX 9
China, prima ţară care a oprit la sol avioanele Boeing 737 MAX după o serie de accidente, a transmis vineri că nu are niciun calendar pentru a le autoriza din nou zborul, în ciuda faptului că SUA au dat undă verde.
Agenţia de Aviaţie Americană (FAA) a autorizat miercuri ca acest model de avion să zboare din nou, după 20 de luni de oprire la sol în urma a două accidente care au făcut 346 de morţi în interval de cinci luni.
Totuşi, vor trebui făcute mai multe modificări la avioanele Boeing 737 MAX înainte ca ele să poată fi repuse în serviciu. Piloţii vor trebui, de exemplu, să urmeze o nouă instrucţie înainte de a relua comanda asupra acestor aparate de zbor în spaţiul aerian american, scrie Agerpres.
Autoritatea chineză de reglementare a transportului aerian (CAAC) a dispus din martie 2019 ca operatorii din ţară să suspende zborurile cu avioanele lor Boeing 737 MAX 8, la o zi după prăbuşirea unui aparat de zbor al Ethiopian Airlines. Gigantul asiatic a fost prima ţară din lume care a luat o astfel de decizie.
Utilizarea lor în China nu se va putea relua decât atunci când "vor fi stabilite concluziile anchetelor asupra celor două accidente" în care au fost implicate avioane Boeing 737 MAX, a decis autoritatea chineză, citată de televiziunea publică CCTV.
CAAC a cerut de asemenea drept condiţii prealabile o instruire "completă şi eficace" a piloţilor, precum şi modificări tehnice la avioane pentru a garanta securitatea zborurilor.
În acest moment, "nu există niciun calendar fixat" pentru reluarea zborurilor cu Boeing 737 MAX în China, a precizat instituţia.
China a făcut din securitate o prioritate din cauza dimensiunii pieţei sale imense.
Pe fondul exploziei traficului aerian, alimentată de o clasă de mijloc în plină expansiune, China ar urma astfel să devină spre mijlocul anilor 2020 prima piaţă aeronautică, depăşind SUA.
În octombrie, directorul CAAC, Feng Zhenglin, a justificat oprirea la sol a avioanelor Boeing 737 MAX printr-o "toleranţă zero" faţă de riscurile potenţiale pentru Securitate.
Mai multe despre:
#Boeing 737 MAX#China
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS