La Transferoviar un bilet dus este 7 lei, în timp ce la CFR Călători va fi 8 lei, iar dus-întors 14 lei. La Regio Călători, un bilet va costa în jur de 8 lei.

În total, este vorba de 72 de trenuri, din care 42 de trenuri ale CFR Călători, 20 trenuri ale Regio Călători şi 10 trenuri ale Transferoviar Călători.

Durata călătoriei de la Bucureşti Nord la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi de 20 de minute, iar trenurile vor circula la un interval de 40 de minute pe sens.

Trei operatori de transport feroviar vor asigura serviciul public de transport feroviar de călători între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, odată cu intrarea în vigoare a noului Mers de Tren, valabil pentru perioada 13 decembrie 2020 (ora 00.00) - 11 decembrie 2021 (ora 24.00)”, anunţă compania.

Potrivit CFR SA, noua cale ferată spre aeroport porneşte din zona de racordare (fosta Haltă Odăile) pe aproximativ 600 de metri, traseul continuă cu o zonă de consolidare, în lungime de 900 de metri şi un viaduct de 1,52 kilometri, care supratraversează DN1, până la noua staţie de călători, de la Terminalul Sosiri Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Valoarea contractului a fost de 398,1 milioane de lei, fondurile europene nerambursabile.