CFR Călători şi doi operatori privaţi vor asigura legătura directă între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni. Biletul cel mai ieftin va fi la Transferoviar, respectiv 7 lei
Statie CFR Aeroport Otopeni. Sursa: Bucharest Airports/Facebook
Trei operatori de transport feroviar vor asigura transportul feroviar de călători între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, începând din 13 decembrie, respectiv compania de stat CFR Călători şi operatorii privaţi Regio Călători şi Transferoviar Călători.
La Transferoviar un bilet dus este 7 lei, în timp ce la CFR Călători va fi 8 lei, iar dus-întors 14 lei. La Regio Călători, un bilet va costa în jur de 8 lei.
În total, este vorba de 72 de trenuri, din care 42 de trenuri ale CFR Călători, 20 trenuri ale Regio Călători şi 10 trenuri ale Transferoviar Călători.
Durata călătoriei de la Bucureşti Nord la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi de 20 de minute, iar trenurile vor circula la un interval de 40 de minute pe sens.
”Trei operatori de transport feroviar vor asigura serviciul public de transport feroviar de călători între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, odată cu intrarea în vigoare a noului Mers de Tren, valabil pentru perioada 13 decembrie 2020 (ora 00.00) - 11 decembrie 2021 (ora 24.00)”, anunţă compania.
Potrivit CFR SA, noua cale ferată spre aeroport porneşte din zona de racordare (fosta Haltă Odăile) pe aproximativ 600 de metri, traseul continuă cu o zonă de consolidare, în lungime de 900 de metri şi un viaduct de 1,52 kilometri, care supratraversează DN1, până la noua staţie de călători, de la Terminalul Sosiri Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Valoarea contractului a fost de 398,1 milioane de lei, fondurile europene nerambursabile.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS