Cel mai mare pod rutier hobanat din Romania se apropie de finalizare. Cum arata trecerea de 360 metri lungime si cu patru benzi de circulatie. FOTO
Administratia Porturilor Maritime Constanta (APMC) a anuntat ca montajul tablierului metalic la podul rutier de la kilometrul 0+540 al Canalului Dunare – Marea Neagra a fost finalizat, tronsonul central al podului avand o lungime de 17,2 metri si 95 tone.
Potrivit APMC, podul rutier la kilometrul 0+540 al Canalului Dunare - Marea Neagra, cu o structura de tip hobanat, va fi cel mai mare pod de acest gen din Romania.
Acesta va avea o lungime totala de 360 de metri, o deschidere centrala de 200 de metri, iar latimea podului va fi de 17,4 metri, permitand circulatia pe 4 benzi.
Inaltimea libera sub tablierul podului in axul Canalului Dunare - Marea Neagra va fi de 18,4 metri.
Finantat prin Programul Operational Sectorial in Transporturi din fonduri structurale ale Uniunii Europene si de la bugetul statului, proiectul are ca termen de finalizare data de 31 octombrie 2014.

Proiectul, intitulat “Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunare – Marea Neagra si lucrari aferente infrastructurii rutiere si de acces in Portul Constanta”, va fi continuat prin urmatoarele obiective:
-podul hobanat peste Canalul Dunare - Marea Neagra la km 0+540, avand o lungime totala de 360 m, din care 200 m are deschiderea centrala si alte doua deschideri marginale de cate 80 m;
-viaducte de acces la pod;

-un viaduct pe malul stang cu o lungime de 281,15 m (spre Constanta), cu 8 deschideri;
-un viaduct pe malul drept cu o lungime de 262,42 m (spre Agigea), cu 8 deschideri;
-un pasaj de trecere la nivel cu calea ferata;

-lucrari de drumuri de acces spre zona de nord si de sud a Portului Constanta, inclusiv racordul cu varianta ocolitoare a municipiului Constanta (A4), cu o lungime totala de 1.700 m;

-lucrari de constructii civile si anume doua cladiri pentru asigurarea controlului accesului in port;

-parcari in zonele de acces la noile porti de acces, 7 si 10 bis;
-lucrari hidrotehnice si de consolidari.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS