"Sfanta Varvara a avut perioade de reglaje, normale pentru inceput, dar vom recupera pe traseu", ne transmit responsabilii. O echipa a stirilor ProTV a coborat in subteran, ca sa vada stadiul lucrarilor.

La o luna de la inceperea lucrarilor, instalatia Sfanta Varvara a sapat o galerie de 200 de metri lungime. Tot tunelul are un diametru de 6 metri.

Cealalta instalatie de forat, sfanta Filofteia, sta neclintita pana cand Varvara ajunge in statia urmatoare. Are de asteptat pana pe 1 decembrie, spun reprezentantii Metrorex, care ne-au permis sa vedem galeria sapata deja.

Atunci cand functioneaza, “cartita” reuseste sa inainteze 20 de metri pe zi. Acum se afla la jumatatea distantei dintre statiile Academiei si Orizont, iar pana la ultima statie, Raul Doamnei mai are de sapat 6 galerii.

Odata terminate sapaturile si instalate liniile de metrou, muncitorii vor incepe sa lucreze si la statiile propriu-zise.

Exista si o veste buna. Daca nu da de pietre sau de stanci, Sfanta Varvara nu produce vibratii periculoase pentru cladiri.

Lucrarile la metroul din Drumul Taberei costa aproape 700 de milioane de euro si ar trebui sa fie terminate in 2016.