Cea mai spectaculoasa lucrare de infrastructura din Romania inainteaza cu viteza melcului. Cum arata santierul de la metroul Drumul Taberei
Cea mai spectaculoasa constructie din Romania, metroul din Drumul Taberei, prinde viteza destul de greu. La o luna de cand se lucreaza in subteran, a fost pusa in functiune o singura instalatie de foraj, care a sapat 200 de metri, adica nici un sfert din cat ar fi trebuit.
"Sfanta Varvara a avut perioade de reglaje, normale pentru inceput, dar vom recupera pe traseu", ne transmit responsabilii. O echipa a stirilor ProTV a coborat in subteran, ca sa vada stadiul lucrarilor.
La o luna de la inceperea lucrarilor, instalatia Sfanta Varvara a sapat o galerie de 200 de metri lungime. Tot tunelul are un diametru de 6 metri.
Cealalta instalatie de forat, sfanta Filofteia, sta neclintita pana cand Varvara ajunge in statia urmatoare. Are de asteptat pana pe 1 decembrie, spun reprezentantii Metrorex, care ne-au permis sa vedem galeria sapata deja.
Atunci cand functioneaza, “cartita” reuseste sa inainteze 20 de metri pe zi. Acum se afla la jumatatea distantei dintre statiile Academiei si Orizont, iar pana la ultima statie, Raul Doamnei mai are de sapat 6 galerii.
Odata terminate sapaturile si instalate liniile de metrou, muncitorii vor incepe sa lucreze si la statiile propriu-zise.
Exista si o veste buna. Daca nu da de pietre sau de stanci, Sfanta Varvara nu produce vibratii periculoase pentru cladiri.
Lucrarile la metroul din Drumul Taberei costa aproape 700 de milioane de euro si ar trebui sa fie terminate in 2016.
Mai multe despre:
#metrou#Drumul Taberei
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS