Calea ferata din Romania, transformata in cazane de tuica. Pagubele sunt uriase, iar mii de oameni in pericol de moarte VIDEO
Furturile de componente au devenit un sport national, iar stoparea lor pare o lupta cu morile de vant. Se fura orice, de la suruburi si macazuri, pana la conductori electrici care coordoneaza circulatia. Asta s-a tradus pana acum in zile intregi de intarzieri, insa toti suntem constienti ca doar o farama de noroc a impiedicat o catastrofa.
Garniturile din zona de sud au intarziat in medie cate 40 de minute, dincolo de faptul ca au circulat cu viteza melcului.
Si asta pentru ca s-au furat componente importante din infrastructura caii ferate. Se putea intampla o catastrofa, spun angajatii CFR.
In ultimele 24 de ore furturile au avut loc la Sarulesti, Baneasa si Dor Marunt.
Cat vezi cu ochii in jurul garii Sarulesti, toate cutiile in care sunt protejate circuitele electrice pentru liniile de cale ferata sunt distruse.
Bobinele contin cabluri de cupru si contacte de argint. Hotii le vand circuit cu circuit. Paguba produsa este mare. Multi dintre ei fac cazane din arama, iar un centru vechi este in apropiere
La Remat, nimeni nu stie nimic.
In Romania furturile de pe calea ferata sunt de neoprit. Infractorii iau orice de la cabluri si semafoare pana la sine. Intr-un numar covarsitor de cazuri, suspectii nu sunt arestati pentru ca faptele lor nu sunt grave potrivit magistratilor. Nimeni nu isi pune insa problema ca lipsa unei singure piese ar putea produce un dezastru.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS