Blue Air atrage bani nemțești. Grupul german Zeitfracht a intrat oficial în acţionariatul operatorului aerian românesc
Blue Air
Grupul german Zeitfracht a intrat în mod oficial în acţionariatul Blue Air, deţinând 10% din capitalul social, a anunţat, marţi, compania aeriană, într-un comunicat de presă.
Negocierile au fost demarate la sfârşitul anului 2018, semnarea documentelor de transfer având loc în data de 12 decembrie 2018.
Ulterior, Zeitfracht a îndeplinit toate procedurile prevăzute în legislaţia din Germania pentru achiziţii de participaţii în societăţi străine, proceduri ce au fost finalizate la începutul lunii februarie 2019.
Odată această etapă obligatorie încheiată, a fost demarată procedura de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti a noului acţionariat al Blue Air.
Cu experienţă în aviaţie, logistică, investiţii şi consultanţă, Zeitfracht este un business de familie cu o istorie de peste 70 de ani.
"Avem încrederea că valorile şi expertiza grupului german vor completa strategia de dezvoltare a Blue Air", se arată în comunicatul companiei aeriene.
Lansată în anul 2004, Blue Air a transportat în cei 14 ani de activitate peste 26 de milioane de pasageri, dintre care peste 5 milioane de pasageri în 2018, şi este un jucător important în rândul companiilor aeriene pan-europene.
Civil Aviation Group este formată din compania aeriană românească Blue Air, alături de un grup de investitori din Republica Moldova, și a oferit pentru privatizarea Air Moldova prețul de 50 de milioane de lei moldovenești, preluând totodată și obligația datoriilor de circa 1,2 miliarde de lei moldovenești.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS