Portretul călătorului român cu avionul. Ce spune directorul Blue Air despre întârzieri: “Sfatul meu este să aibă puţină răbdare, puţină îngăduinţă”
Avion
Traficul aerian atinge capacitatea maximă în perioadele de vârf, iar aeroporturile sunt supraaglomerate, astfel că pasagerii trebuie să aibă răbdare şi să înţeleagă că orice întârziere are ca scop siguranţa lor, a declarat directorul general al Blue Air, Marius Puiu.
"Am observat că pasagerul român nu mai are răbdare. Noi operăm trei baze: Larnaca, Liverpool şi Torino şi pot să vă spun că, din experienţa personală, de fiecare dată când am avut întârzieri punctuale, pasagerii au stat liniştiţi şi au înţeles. Sfatul meu este să aibă puţină răbdare, puţină îngăduinţă şi, eventual, să încerce să vină mai devreme la aeroport", a spus Puiu, citat de Agerpres.
La rândul său, directorul comercial al Blue Air, Tudor Constantinescu, a subliniat că nicio companie aeriană nu îşi doreşte să aibă întârzieri, iar călătorii trebuie să ştie că orice întârziere are drept scop siguranţa lor.
"Se văd semnele aglomerării spaţiului aerian şi mai toate aeroporturile îşi ating limita de capacitate în perioadele de vârf, iar investiţiile în noi capacităţi sunt scumpe şi necesită timp îndelungat. Orice pasager care a călătorit vara oriunde în lume se va plânge de cozi, de parcările pline şi de lipsa de capacitate. Nicio companie aeriană nu-şi doreşte să aibă întârzieri, inclusiv membrii echipajului doresc să ajungă acasă mai repede. Însă, sunt factori externi, precum traficul aglomerat, grevele, problemele meteo", a afirmat Constantinescu.
El a arătat că şi aeroportul din Otopeni a ajuns la limita maximă din punctul de vedere al capacităţii.
"Aeroportul este utilizat 100%. Referitor la siguranţa pistelor, dacă acestea nu ar fi sigure, nu am fi lăsaţi să decolăm sau să aterizăm. Siguranţa este coloana acestei industrii. Sigur că pot apărea probleme punctuale, însă acest lucru se întâmplă pe toate aeroporturile unde operăm", a spus directorul comercial.
Blue Air a inaugurat, marţi, cea de-a doua aeronavă personalizată în cinstea Centenarului: un Boeing 737 pictat cu chipul Regelui Ferdinand I. La eveniment au participat şi Majestatea Sa Margareta, Custode al Coroanei României, alături de ASR Principele Radu.
Mai multe despre:
#Blue Air#transport aerian
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS