Chirie simbolica in Aeroportul Otopeni, doar pentru cunoscatori!
Cele mai bune afaceri, sunt cele pe care le faci ...cu statul. Cum ar fi, de pilda, o parcare de 3 milioane de euro la Aeroportul Otopeni, care sta mai mult goala. Sau chiria de numai 5 euro pe metru patrat in cazul unor spatii comerciale. Pana si sefii de la transporturi recunosc ca unele contracte din aerogara sunt cel putin "romantate".
O gustare frugala in terminalul de imbarcari al aeroportului de la Otopeni costa 22 de lei. Coincidenta, tot atat este si cea mai mica chirie din aeroport, adica cinci euro pentru un metru patrat."
Secretul sta intr-o asociere in participatiune din care aeroportul incaseaza o suma minima de la doua firme partenere care gestioneaza o buna parte din spatiile comerciale. Incasarile totale nu depasesc acum 135 de mii de euro pe luna pentru 3.615 metri patrati, adica o medie de 37 de euro.
"Istoria inchirierilor din aeroport este foarte romantata. Am de gand sa le maresc. Pretul in acest moment variaza de la 5 euro si cateva sute.", spune Marian Anton, secretar de stat Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.
Aeroportul Otopeni incaseaza acum 20% din activitati comerciale si 80% din aviatie. Pe alte aeroporturi importante este exact pe dos.
Dar nu toata lumea plateste chirii mici. Sint si firme care dau citeva sute de euro pentru un metru patrat. Una dintre cafenelele din terminalul de sosiri a renuntat deja la un spatiu unde veneau peste doua milioane de pasageri, dupa ce chiria a ajuns la 350 de euro pe metrul patrat.
"Avem de a face cu o piata ascunsa, o piata la negru a chiriilor bune, a spatiilor bune. Aeroportul este inclus. Oamenii cu bune intentii nu au acces la aceste negocieri care de obicei se intampla in spatele culiselor. ", spune Cora Stolz, manager companie
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS