In cautarea autostrazii. Experiment Stirile ProTV: Cum se ajunge din Capitala pe A3, fara indicatoare si GPS
Avem o autostrada moderna, cu trei benzi pe un sens, dar nu o gasim daca vrem sa circulam pe ea. Vorbim despre A3, soseaua de mare viteza Bucuresti - Ploiesti. Nu sunt indicatoare, iar GPS-ul ii indruma pe soferi spre locul unde drumul n-a fost terminat. Cu atatea probleme nu este de mirare ca soferii prefera tot DN 1, decat sa se rataceasca pe la marginea Capitalei.
Stirile ProTV au facut un experiment, ca sa vedem cat de usor ajungem pe A3.
Pentru a ajunge pe autostrada A3 din Bucuresti, fie ca intrati pe Soseaua Andronache, fie ca o luati pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, sau intrati din Pipera, trebuie sa ajungeti pe soseaua de centura. Cum ajungeti pana aici? Va descurcati, intrebati in stanga si in dreapta, pentru ca nu prea exista indicatoare rutiere.
Dupa ce am renuntat sa mai cautam indicatoare, am intrebat GPS-ul care ne-a dus in Otopeni. Apoi, ne-a cerut sa viram dreapta.
Dupa ce ati parcurs cativa kilometri prin Otopeni, apoi prin Tunari, ajungeti intr-o intersectie si trebuie sa opriti la indicatorul STOP. Aici va ganditi pe unde trebuie sa o luati ca sa ajungeti pe autostrada. Norocul soferilor este nea Catalin, care vinde pui de gaina pe marginea drumului.
Daca urmam indicatiile GPS-ului, mergem drept, pentru ca pe harta drumul se va intersecta cu A3. Ghinion insa! Soseaua trece pe deasupra autostrazii si nu exista nicio bretea care sa va scoata pe drumul de viteza, care deja se transforma in "fata Morgana". Asa ca trebuie sa intoarceti.
In sfarsit, ajungem la sensul giratoriu care ne scoate pe centura si apoi pe autostrada Ploiesti. Insa trebuie sa ghicim pe unde trebuie sa o luam, pentru ca nu e exista decat un indicator pe care scrie centura Bucuresti, dar nu spune ca in dreapta vom ajunge si pe autostrada a3.
Aceste probleme ii descurajeaza pe soferi sa foloseasca noua autostrada, care este mult mai putin circulata fata de Drumul National 1.
Comisar Dumitru Carstea, sef birou A3: "Ar mai trebui multe, incepand de de la spatiile de servicii, indicatoare, nodurile rutiere, dar astea nu mai tin de noi".
Compania Nationala de Drumuri ar trebui sa gaseasca solutii, insa nu a vrut nici sa raspunda nici la intrebarea noastra, de ce lucrarile de finalizare la autostrada stau pe loc, desi sunt bani.
Mai lipsesc aproximativ 6 kilometri din A3, iar pe santier nu se misca nimic. Decat niste oi care traverseaza mereu santierul. putem spune insa ca lipseste cea mai importanta parte din aceasta autostrada, cea vare va face ca A3 sa porneasca din oras si nu de pe centura.
Singura veste buna pentru cei care reusesc sa ajunga pe Autostrada 3 Bucuresti-Ploiesti este ca peste doua saptamani indicatoarele cu restrictiile de viteza vor fi scoase si se va putea circula de la un capat la celalalt cu 130 de kilometri pe ora.
Mai multe despre:
#Autostrada Bucuresti-Ploiesti#trafic rutier
Pe acelasi subiect: