Tramvaiul Imperio Eco, fabricat de Astra Vagoane, prezentat la Bucuresti. Cum arata vehicului de 2 mil. euro GALERIE FOTO+VIDEO
Prototipul tramvaiului Imperio Eco, produs de Astra Vagoane Calatori in colaborare cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) si Siemens, a fost prezentat marti la Bucuresti. Imperio Eco reprezinta varianta pentru Bucuresti a tramvaiului Imperio produs la Arad, care va circula in Arad incepand cu luna septembrie.
Compania Astra Vagoane Calatori Arad discuta cu regiile autonome de transport din Romania livrarea noilor tramvaie Imperio Eco, al caror pret este de circa doua milioane de euro pe unitate, precum si posibile comenzi in Turcia, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria si Republica Moldova.
"Suntem in discutii cu regiile autonome de transport public din tara, cu Primaria Capitalei, in vederea initierii unor posibile comenzi pentru acest tramvai. Suntem, de asemenea, in discutii pentru livrarea acestuia catre piete externe din tari precum Turcia, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, cat de curand cu Republica Moldova. Noi suntem optimisti", a declarat Corneliu Negret, director marketing la Astra Vagoane Calatori.
Tramvaiul Imperio Eco produs la Bucuresti costa circa doua milioane de euro si poate fi realizat in functie de cerintele autoritatilor. Unitatea de la Bucuresti poate produce pana la trei tramvaie pe luna.
Potrivit producatorilor, noul tramvai asigura standarde de confort ridicate pentru calatori, fiind dotat cu instalatie de climatizare, podea joasa, scaune tapitate si echipamente cu costuri reduse de exploatare si mentenanta. De asemenea, tramvaiul este dotat cu un sistem de recuperare a energiei, care asigura functionarea aerului conditionat fara costuri suplimentare.
In februarie 2011 RATB, Astra Vagoane Calatori si Siemens au decis incheierea unui parteneriat pentru fabricarea de tramvaie cu podea joasa. In cadrul acestui parteneriat, RATB participa cu spatiile de productie, utilitatile si forta de munca, iar Astra Vagoane Calatori, detinatoarea licentei Siemens si a documentatiei necesare, contribuie cu investitii in amenajarea spatiilor si retehnologizarea liniei de productie tramvaie din cadrul Uzinei de Reparatii Atelierele Centrale.
Sursa foto: Mediafax
Pe acelasi subiect: