Alitalia si-ar putea infiinta propria divizie low-cost sau ar putea vinde operatiunile pe distante scurte catre Ryanair si Easyjet
Alitalia
Publicatia italiana Il Sole 24 Ore a anuntat ca seful Alitalia, Cramer Ball, a elaborat doua potentiale strategii, inclusiv vanzarea operatiunilor pe distante scurte, printre posibilii cumparatori fiind operatorii aerieni low-cost Ryanair si Easyjet.
O alta optiune pentru Alitalia ar putea fi infiintarea propriei divizii low-cost, se arata in Il Sole 24 Ore, preluata de Agerpres.
Publicatia a anuntat ca Ball s-a intalnit luna trecuta cu seful Ryanair, Michael O'Leary, care a fost de acord sa transporte pasagerii Alitalia pentru zborurile pe distante scurte si medii la pretul de 40 de euro per pasager. Reprezentantii Ryanair au refuzat sa comenteze informatia.
Etihad Airways, operatorul aerian din Golful Persic, care detine 49% din Alitalia, a investit din 2014 in compania italiana, ca parte a planului de salvare de 1,76 miliarde de euro. Etihad a promis ca anul acesta Alitalia va redeveni profitabila.
Miercuri, Cramer Ball s-a intalnit cu investitorii italieni care detin 51% din Alitalia pentru a le prezenta masurile de reducere a costurilor adoptate pana acum. El a refuzat sa comenteze informatia din publicatia italiana.
Compania aeriana irlandeza Ryanair, cel mai mare operator low-cost din Europa, a devansat compania germana Lufthansa din pozitia de cea mai mare companie aeriana europeana in functie de numarul de pasageri transportati, a anuntat recent compania.
Cei 109,7 milioane de pasageri transportati anul trecut de Lufthansa au fost devansati de cei 117 milioane de pasageri pe care Ryanair a anuntat ca i-a transportat in 2016, in crestere cu 15% comparativ cu 2015.
Majoritatea companiilor aeriene low-cost au inregistrat o crestere puternica a numarului de pasageri transportati in 2016, Norwegian Air Shuttle raportand o crestere de 14% pana la 29 milioane de pasageri, Wizz Air o crestere de 19% pana la 22,7 milioane de pasageri iar EasyJet o crestere de 6,6% pana la 74,5 milioane.
Ryanair opereaza 21 de rute de pe aeroporturile din Romania, respectiv Timisoara, Bucuresti si Craiova.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS