Directorul Etihad dezminte zvonurile privind intentia companiei de a prelua Lufthansa, dar confirma discutiile legate de o cooperare extinsa
Marti, actiunile Lufthansa au inregistrat o crestere de peste 5% la Bursa de la Frankfurt, dupa ce cotidianul italian Il Messaggero a informat, fara a preciza sursa, ca firma germana negociaza o fuziune cu Etihad Airways.
Potrivit presei, de mai multe saptamani, manageri de la ambele companii au examinat posibilitatea ca Etihad Airways sa preia o participatie de 30-40% la Lufthansa printr-o majorare de capital rezervata companiei aeriene detinuta de emiratul din Abu Dhabi.
In a doua faza, cele doua companii ar analiza o fuziune completa in ideea de a crea un gigant in sectorul aerian, capabil sa transporte 97 de milioane de pasageri pe an.
Intrebat daca Etihad va achizitiona Lufthansa, asa cum anunta presa, Hogan a raspuns: "Nu!". In schimb, companiile discuta posibilitatea extinderii recentului acord de cooperare, a adaugat seful Etihad.
Luna trecuta, insa, Lufthansa a incheiat un acord de partajare a codurilor cu Etihad, iar cele doua companii au declarat atunci ca vor sa isi accentueze colaborarea dupa ce Air Berlin, a doua companie aeriana germana controlata partial de Etihad, a acceptat sa transfere, printr-un acord de inchiriere, 38 din avioanele sale catre Lufthansa.
Intrebati in ultimele saptamani despre rolul pe care ar putea sa il joace Lufthansa in procesul de consolidare prin care trece sectorul aviatiei, managerii companiei germane au declarat in repetate randuri ca grupul este in prezent ocupat cu integrarea celor 38 de avioane si a echipajelor acestora, pe care le-a inchiriat de la Air Berlin, precum si cu preluarea Brussels Airlines.
Orice eventuala combinare intre Lufthansa si Etihad este susceptibila sa aiba un impact asupra companiei italiene Alitalia, detinuta in proportie de 49% de Etihad, care este in mijlocul unui proces major de restructurare ce va include reduceri de personal.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS