Air Berlin, al doilea cel mai mare operator aerian din Germania, și-a cerut insolvența
Air Berlin
Air Berlin, al doilea cel mai mare operator aerian din Germania, dupa Lufthansa, și-a cerut insolvența, după ce principalul acționar, Etihad, a anunțat că nu o va mai susține financiar, informează BBC.
Compania aeriană, care de peste un deceniu acumulează datorii, a raportat pierderi de 782 de milioane de euro în 2016.
Finanţarea din partea Etihad, care a investit în acţiuni ale Air Berlin în 2011, a ajutat operatorul german să continue activitatea în ultimii ani, dar compania din Abu Dhabi şi-a revizuit investiţiile europene după ce acestea nu au adus profitul aşteptat.
Etihad a furnizat, cel mai recent, 250 de milioane de euro companiei Air Berlin în luna aprilie.
Air Berlin a anunţat că zborurile companiei continuă, iar guvernul german a informat că a acordat operatorului un împrumut punte de 150 de milioane de euro.
Potrivit BBC, Lufthansa, principalul rival al operatorului, vrea să cumpere o parte din activele Air Berlin Group.
Și numărul de pasageri a fost in cădere liberă în ultimele luni, din cauza zvonurilor privind situația sa financiară: în iulie, Air Berlin a pierdut un sfert din clienți, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Operatorul s-a confruntat în ultima perioadă și cu o serie de intârzieri și anulări de zboruri, care au atras plata a milioane de euro despăgubiri către călători.
Mai multe despre:
#Air Berlin#companii aeriene
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS