Administratorii Tarom inca mai negociaza contractele de mandat. CEO-ul a renuntat din cauza salariului
Administratorii Tarom, alesi in urma procedurii de selectie, negociaza pana saptamana viitoare incheierea contractelor de mandat cu reprezentantii MTI in AGA companiei de transport aerian.
"Nimeni nu are semnat deocamdata contractul de mandat, inclusiv la nivelul executiv. Conditiile mandatului se negociaza in momentul de fata si nu stiu ca cineva sa fi renuntat", a declarat Dan Pascariu, presedintele UniCredit Tiriac Bank, desemnat presedinte al Consilului de Administratie al Tarom, scrie Mediafax.
Valentin Macec, consilier al ministrului Transporturilor si viitor membru al CA, a afirmat la randul sau ca in prezent sunt negociate contractele individuale ale administratorilor.
Termenul limita pentru semnarea contractelor de mandat este marti, a adaugat Macec.
In Consiliul de Administratie Tarom se regasesc si Dumitru Prunariu, Lucian Isar, Marius Ghenea, Ciprian Ladunca si Heinrich Vystoupil, desemnat director general al operatorului de transport aerian.
Presa a scris vineri ca negocierile cu austriacul desemnat pentru a prelua conducerea companiei Tarom au intrat in impas. Discutiile s-au blocat din cauza pretentiilor emise de austriac. El a cerut un salariu de peste 10.000 de euro.
Heinrich Vystoupil a cerut un salariu anual de 120.000 de euro la care a dorit sa se adauge bonusuri de performanta si facilitati pentru sotia si copiii sai. Aceste cerinte sunt un lucru obisnuit pentru un sef de multinationala, iar in general in domeniul aviatei salariile sunt peste medie.
Tarom este prima companie din subordinea Ministerului Transporturilor care a anuntat noul management, selectat in urma unui amplu proces de recrutare, fiind urmata de Administratia Porturilor Maritime si Administratia Canalelor Navigabile. Ultimele doua companii au incheiat procedurile de selectie a administratorilor, dar nu au numit deocamdata directorii generali.
Guvernul s-a angajat fata de FMI sa instituie pana la finele anului management privat la mai multe companii de stat.
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a mandatat, la finalul lunii iulie, asocierea PwC-D&B David si Baias-George Butunoiu sa recruteze managementul superior, respectiv directorii generali si membrii CA, pentru companiile aflate sub autoritatea institutiei cu o cifra de afaceri mai mare de 7,3 milioane euro.
Recrutarea managementului superior vizeaza companiile CFR SA (CFR Infrastructura), CFR Calatori, Tarom, CNADNR, Metrorex, Aeroporturi Bucuresti, Administratia Porturilor Maritime Constanta, Administratia Canalelor Navigabile, Aeroportul International Timisoara "Traian Vuia", Telecomunicatii CFR si Electrificare CFR.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS