Tot ce trebuie sa stii despre noile reguli legate de taxiurile de pe Aeroportul Otopeni. Intra in vigoare din februarie
Zona destinata taxiurilor la comanda si telefoane montate pentru apeluri gratuite catre companiile de profil. Sunt cateva dintre schimbarile ce se vor face din februarie pe Aeroportul Otopeni.
In prezent, taxiurile comandate de clienti nu pot ajunge in apropierea terminalului de pasageri, acestia fiind preluati intr-o zona cu trafic auto intens, unde oprirea este interzisa, iar majoritatea taximetristilor incalca frecvent regulile de circulatie cu privire la interdictia de oprire sau stationare. In plus, exista taximetristi neautorizati sau interpusi ai acestora care hartuiesc pasagerii, iar toate masinile autorizate practica tariful maximal, de 3,5 lei pe kilometru, a spus ministrul transporturilor, Relu Fenechiu.
Ministrul propune mutarea zonei de asteptare a clientilor, de la etajul terminalului Sosiri, la parter. De asemenea si infiintarea unei zone de imbarcare taxi la comanda, la etajul 1 al terminalului Sosiri, unde sa aiba acces doar masinile solicitate de clienti.
Va fi infiintata si o "zona de grupare" pentru taxiurile la comanda, cu timp limitat, 15 minute, acces gratuit si unde soferii nu au posibilitatea parasirii autoturismului.
Pentru taxiurile la comanda vor fi amplasate doua help-desk-uri, pe fluxul de Sosiri, cu panouri informative ce contin numere de telefon ale companiilor de taxi si tarifele practicate de acestea, precum si telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor. Astfel, pasagerii vor avea posibilitatea sa opteze fie pentru un taxi care asteapta in fata terminalului, fie pentru o masina la comanda.
"Speram sa se creeze premisele unei imbunatatiri substantiale a serviciilor de taximetrie si implicit a imaginii Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti", a spus Relu Fenechiu.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS